فرمانده سپاه حضرت روح‌الله و مجمع جهادگران استان مرکزی شهادت دکتر «محمدحسین دریس» مسئول قرارگاه جهادی «مهاجر» استان مرکزی را تسلیت گفتند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه حضرت روح‌الله، در پی درگذشت شهادت گونه دانشجوی بسیجی «محمدحسین دریس»، مسئول قرارگاه جهادی «مهاجر» استان و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک؛ پیام تسلیتی خطاب به خانواده ایشان صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ يَخْرُجْ مِنْ بَيْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ ۗ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِيمً
و هر گاه کسی از خانه خویش برای هجرت به سوی خدا و رسول بیرون آید و در سفر، مرگ وی فرا رسد اجر و ثواب چنین کسی بر خداست و خداوند آمرزنده و مهربان است.

عروج شهادت گونه برادر بسیجی «محمدحسین دریس» را خدمت خانواده این جوان غیور و همه خانواده جهادی کشور تسلیت عرض می نمایم.
امثال دکتر «محمدحسین دریس» نسل سوم انقلاب که تمام داشته‌هایشان را برای خدمت به محرومین می‌گذارند نقاط درخشان امید به آینده انقلاب عزیزمان هستند.

برای خانواده و دوستان این عزیز از درگاه باریتعالی صبر آرزومندم و امیدوارم که ان شاءالله میهمان اباعبدالله علیه‌السلام باشد.

 

همچنین مجمع جهادگران استان نیز در پیامی جداگانه این ضایعه را تسلیت گفت.

در قسمتی از این پیام آمده است: «ما جهادگران استان مرکزی با نهایت اندوه قلبی و سنگینی این اتفاق تلخ درگذشت این برادر جهادی معزز را که در ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام دعوت حق را لبیک گفت، به همسنگران، جهادگران استان مرکزی، بستگان و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و از پیشگاه ایزد منان برای آن مرحوم مغفور، علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم»

برچسب ها: تسلیت ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار