روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی درباره حمله پهپادی یمن به تل آویو نوشت شلیک این پهپاد بیانگر پیشرفت قابل توجه محور مقاومت در ساخت تجهیزات نظامی است.

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی درباره حمله پهپادی بامداد جمعه نیرو‌های مسلح یمن به تل آویو به نقل از کارشناسان نظامی نوشت: شلیک این پهپاد بیانگر پیشرفت قابل توجه محور مقاومت در ساخت و کاربرد تجهیزات نظامی و موشکی است.

به گزارش خبرگزاری «سما» فلسطین، نیویورک تایمز مدعی شد: به نظر می‌رسد پهپادی که به تل آویو حمله کرد نسخه متفاوتی از «صماد ۳» باشد.

این روزنامه در ادامه اعتراف خود نوشت: پهپاد برای فرار از سامانه‌های پدافندی که به رنک تیره رنگ‌آمیزی شده بود و نسبت به صماد ۳ به مخزن سوخت و موتور بزرگ‌تر مجهز بود و امکان پرواز تا تل آویو را به آن می‌داد.

نیویورک تایمز در پایان با طرح این سؤال افزود که آیا پهپاد مورد نظر نمونه جدیدی از پهپاد‌های استتار شونده است؟

 نیرو‌های مسلح یمن بامداد جمعه ۲۹ تیر ماه با پهپاد جدید و تهاجمی «یافا» به شهر اشغالی تل‌آویو حمله کرد که در نتیجه آن یک صهیونیست کشته و هشت تن زخمی شدند.این پهپاد رادارگریز، پس از ورود به حریم هوایی تل‌آویو، یک ساختمان را در نزدیکی سفارت آمریکا در این منطقه هدف قرار داد.

رسانه‌های صهیونیستی ابعاد این پهپاد را بزرگ توصیف و اعلام کردند که از سمت دریا در ارتفاع پائین به تل‌آویو نزدیک شد و توانسته از همه لایه‌های سیستم‌های دفاعی عبور و به ساختمانی در تل‌آویو برخورد کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۳۰ تير ۱۴۰۳
مرحبا به مقاومت و دلاوریهای یمنیها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۳۰ تير ۱۴۰۳
به امید نابودی تمدن نحس و نجس گاوچران های آمریکایی
و به امید ظهور حضرت مهدی سلام الله علیه و پیدایش تمدن اسلامی ناب
آخرین اخبار