اردوی جهادی دادگستری استان خراسان جنوبی برای ارائه خدمات قضایی الکترونیکی رایگان با حضور مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در منطقه محروم و مرزی واقع در روستای گلوباغ شهرستان سربیشه برگزار شد.

دادگستری استان خراسان جنوبی در راستای اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه و دسترسی کلیه افراد به خدمات قضایی و حقوقی چندین طرح را در مناطق مرزی و محروم برگزار کرده که یازدهمین طرح آن اکنون در حال اجراست و در این راستا قافله خدمات قضایی الکترونیکی رایگان به منطقه محروم مرزی در روستای گلوباغ شهرستان سربیشه راهی شد.

در این اردوی جهادی رفاهی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه، عبدالهی رئیس کل دادگستری استان، حجت‌الاسلام والمسلمین نسائی دادستان مرکز خراسان جنوبی و مسئولان قضایی حوزه‌های قضایی سربیشه و درح حضور داشتند و در جهت رفع مشکلات قضایی مردم و همچنین بررسی مشکلات و درخواست‌های مراجعان و خانواده‌های زندانیان با آنان به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کردند.

‌در این اردوی جهادی پنج نفر زندانی با اعطای مرخصی پایان حبس آزاد شدند، ۱۱۵ خانواده با زندانی خود دیدار تصویری برقرار کرده و به هفت نفر از زندانیان مرخصی اعطای گردید.

همچنین ۱۰۰ نفر از مراجعان با مقامات قضایی حاضر در این اردوی جهادی دیدار و‌گفتگو کرده که به درخواست‌ها و مشکلاتشان رسیدگی شد و دستورات لازم صادر گردید.

 ثبت نام ثنای ۴۲ نفر از مراجعان توسط دفتر خدمات الکترونیک قضایی حاضر در این اردو، برقرارشدن اینترنت ۴G با پیگیری صورت گرفته به ارزش ۳۰ میلیارد ریال به این روستای مرزی محروم و اعطای ۳۵ بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند زندانی نتیجه اقدامات گروه جهادی دادگستری استان خراسان جنوبی در منطقه محروم مرزی واقع روستای گلوباغ شهرستان سربیشه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.