شرایط برای حضور حداکثری در انتخابات فراهم شود

امام جمعه حاجی آباد زیرکوه با اشاره به این که باید شرایط را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم گفت: در این انتخابات باید به فردی رای دهیم که بتواند اندیشه، تفکر و جریان سازی آیت الله رئیسی را ادامه دهد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن صباغیان، امام جمعه این شهر  در شورای اداری زیرکوه با بیان این که انتخابات ریاست جمهوری امسال از مهم‌ترین انتخابات کشور است گفت: باید شرایط را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم.

وی افزود: همچنین در این انتخابات باید به فردی رای دهیم که بتواند اندیشه، تفکر و جریان سازی آیت الله رییسی را ادامه دهد.
وی اضافه کرد: جریان غدیر مهم‌ترین جریان اسلام و تاریخ بشریت است و همه تاریخ با غدیر معنا پیدا می‌کند.

جواد زراعتکار، دستیار استاندار خراسان جنوبی در امور مردمی سازی دولت هم با اشاره به شهادت دکتر آیت الله رییسی گفت: متاسفانه یکی از بهترین‌های افراد کشور را از دست دادیم.

وی اضافه کرد: در دولت رییسی به طور عینی، مردمی بودن یک دولت را مشاهده کردیم.

به گفته زراعتکار صحبت از رییس جمهور فقید، سخن از یک مسئولیت و یک روحیه جهادی است. 
 دستیار استاندار خراسان جنوبی در امور مردمی سازی دولت با اشاره به جمله رهبر معظم انقلاب که فرموده بودند: دلم برای رییسی عزیز سوخت؛ گفت: متاسفانه دستاورد‌های دولت سیزدهم به طور شایسته تبیین نشده است. باید سبک مدیریت دینی و مدل حکمرانی ایشان به خوبی تبیین شود.

 آیینه دار، مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز در این جلسه بیان کرد: رئیس جمهور فقید یک تفکر جدید را به بدنه کشور وارد کرد که این تفکر جهادی در رسانه ملی در حال اجراست .

وی با بیان این که رسانه ملی به طور کامل در انتخابات بی‌طرف است، افزود: در رسانه ملی بدون در نظر گرفتن گرایشات نامزد‌های انتخاباتی، فرصت تبلیغات برابر در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: استان خراسان جنوبی در حوزه مشارکت انتخابات همیشه سرآمد کشور بوده‌اچ و مشارکت‌های ماندگاری در انتخابات رقم زده است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی ادامه داد: شهرستان زیرکوه در حوزه فرهنگی، نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه رسانه استان سرآمد شده است.

آیینه دار اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های تلویزیونی استان، پوشش مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور فقید بود؛ به دلیل آن که هم تجربه نداشتیم و هم زمان کمی نیز وجود داشت.

وی با اشاره به حضور نیرو‌های خبرنگار شهرستان در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در بیرجند، عنوان کرد: بخشی از مراسم تشییع شهدای خدمت توسط خبرنگاران شهرستان زیرکوه انجام شد.
به گفته وی در این مراسم فقط زیرکوه به مجموعه صداوسیما کمک کرد که نشانگر توانمندی نیرو‌های این شهرستان زیرکوه است.
 غیرتی، فرماندار زیرکوه نیز در این جسله گفت: شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همراهانشان داغ سنگینی بر دلمان گذاشت و مصیبت سنگینی به کشور تحمیل کرد.

وی افزود: به برکت وجود ولی فقیه و رهبر فرزانه انقلاب این حادثه که یک تهدید برای کشور بود، به فرصت تبدیل شد.

غیرتی اظهار داشت: خراسان جنوبی و شهرستان زیرکوه حماسه بزرگی را خلق کرد و مردم با حضور میلیونی خودشان در مراسمات عزاداری رییس‌جمهور به مدل خدمتی رییس‌جمهور فقید که همانا خدمت بی منت و خستگی ناپذیر به مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه مناطق محروم بود، مهر تایید زدند.

فرماندار شهرستان زیرکوه اضافه کرد: خصوصیات بارز شهید رییسی، ولایت مداری، تکلیف گرایی، اخلاص، مردمی بودن، انقلابی بودن، جهادی بودن، صداقت و یک‌رنگی، تمرکز بر عدالت اجتماعی، توزیع عادلانه امکانات و خیلی فضایل اخلاقی دیگر بود. 
غیرتی تصریح کرد: همه مدیران و خدمتگزاران در جمهوری اسلامی می‌بایست این مدل و شیوه خدمتی را سرلوحه کار خود قرار دهند که البته این شیوه عمل همان دستاورد انقلاب اسلامی است. 
عالی‌ترین مقام دولت در شهرستان با بیان اینکه مهم‌ترین مسئله پیش روی ما انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری است، گفت: باید در انتخاب گزینه اصلح روش و منش خدمتی شهید رییسی به عنوان الگو مد نظر رای دهندگان قرار گیرد.

غیرتی تصریح کرد: مردم انقلابی و ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان زیرکوه در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی و پایبندی خودشان را با امام و انقلاب و پیروی از راه شهیدان والامقام ثابت کردند.

وی اضافه کرد: شأن این مردم اقتضا می‌کند که مجریان انتخابات امانت داران لایقی در کسب آرای مردم باشند و انشالله شهرستان آمادگی دارد که انتخابات را در کمال صحت، سلامت و آرامش برگزار کنند.

فرماندار شهرستان زیرکوه با اشاره به برخی از قوانین ریاست جمهوری گفت: مطابق ماده ۷۳ قانون انتخابات مجریان و ناظران با رعایت کامل اصل بی طرفی می‌بایست به وظایف قانونی خود بامام جمعه حاجی آباد زیرکوه با اشاره به این که باید شرایط را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم گفت: در این انتخابات باید به فردی رای دهیم که بتواند اندیشه، تفکر و جریان سازی آیت الله رئیسی را ادامه دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار