معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: سه هزار و ۱۸۰ واحد مسکونی در شهر‌های مختلف استان به صورت گروه‌های ساخت و یا بنیاد ساز در دست اجرا است.

 حسین جزمی گفت: این بنیاد ساخت واحد‌های مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های استان، جز بجنورد را بر عهده دارد و اکنون ساخت هزار و ۱۸۰ واحد به صورت انبوه سازی به وسیله پیمانکاران در شهر‌های اسفراین و شیروان در دست اجرا است.
وی افزود: هزار و ۳۶ واحد مسکونی در اسفراین و ۱۴۴ واحد در شیروان در دست اجرا است که به طور میانگین ۵۳ درصد پیشرفت دارد.
به گفته جزمی ساخت ۲ هزار واحد مسکونی نیز به صورت گروه‌های ساخت و در قالب ویلا سازی در شهر‌های مختلف از جمله جاجرم، ایور، درق، گرمه، شوقان، صفی آباد و تیتکانلو آغاز شده است که پروانه ساخت برای هزار و ۷۳۷ واحد صادر شده و اجرای آن ۴۰ درصد پیش رفته است.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در ادامه گفت: ۱۱ هزار و ۳۲۱ متقاضی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر استان در سامانه ثبت نام کردند که این افراد در ۲۴ شهر استان درخواست خود را به ثبت رسانده اند.
وی عنوان کرد: با انجام پالایش و بررسی ها، درخواست سه هزار و ۳۱۷ نفر تایید نهایی شد و ۲ هزار وو ۹۴۶ نفر از متقاضیان هم آورده اولیه را به میزان۴۰ میلیون تومان واریز کردند.
جزمی گفت: این بنیاد علاوه بر اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن، امسال ساخت ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در استان را در برنامه دارد این طرح‌ها از محل منابع داخلی بنیاد اجرا می‌شود و تاکنون ۲۲ درصد پیشرفت دارد.

برچسب ها: مسکن ، نهضت ملی مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.