مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: مسیر پیاده‌روی خیابان حافظ حدفاصل چهارراه شکرشکن تا میدان امام (ره) مسدود می‌شود.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: این مکان در مناقصه سازمان نوسازی و بهسازی قرار دارد و ورود خودرو‌ها به این مسیر ممنوع می‌شود.


روح‌الله ابوطالبی با اشاره به مخالفت هیئت امنای بازار نسبت به اقدام شهرداری اصفهان برای نصب گیت جدید در گذر حافظ افزود: شهرداری منطقه ۳ شهرداری اصفهان با همفکری هیئت امنا و جلسات کارشناسی این اقدام را انجام داده است.


او با بیان اینکه بازاریان از ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازار استقبال می‌کنند، گفت: جابه‌جایی بار مشکل اصلی بازاریان است، از این‌رو کسبه در هر زمان برای جابه‌جایی بار خود اجازه ورود دارند.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان افزود: در صورت بروز چنین مشکلاتی، بازاریان باید مراجعه کنند تا مشکل رفع شود، اما در حال حاضر کسبه‌ای به شهرداری یا معاونت ترافیک مراجعه نکرده است.

ابوطالبی ادامه داد: در حال حاضر با نصب این گیت، آتش‌نشانی و اورژانس دسترسی خوبی برای ورود به میدان امام خمینی (ره) دارند.

او با اشاره به اینکه در جلسه آخر با هیئت امنای بازار، مشکل بار کسبه مطرح و این موضوع مورد توجه قرار گرفت و در نتیجه مشکل رفع شد، گفت: جابه‌جایی بار در حال حاضر مشکلی ندارد، اما برخی کسبه قصد پارک خودرو در نزدیکی مغازه خود را دارند و این موضوع موجب بروز مشکلاتی شده است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: برای این موضوع با سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار جلسه‌ای برگزار و مقرر شده طرحی برای ورود سایر شرکت‌ها اجرا شود.

ابوطالبی با بیان اینکه می‌توان برای مشتری‌های این بازار، خودروی برقی به‌صورت رایگان در نظر گرفت، گفت: در آخرین جلسه با هیئت امنای بازار، موضوعات جابه‌جایی بار و خرید مشتری‌ها مطرح و رفع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.