سفیر کشور ژاپن در ایران گفت: سفارت و کشور ژاپن سعی در گسترش روابط علمی و فناوری بین دانشگاه‌های ایران و ژاپن دارد و از روابط بین دانشگاهی حمایت خواهد کرد.

تسوکادا تاماکی،سفیر کشور ژاپن در ایران امروز  پنجشنبه طی سخنانی در دانشگاه ادیان و مذاهب قم اظهار کرد: سفارت و کشور ژاپن سعی در گسترش روابط علمی و فناوری بین دانشگاه‌های ایران و ژاپن دارد و بازدید امروز نیز در راستای پیشبرد این روابط صورت گرفته است.

سفیر کشور ژاپن در ایران بیان کرد: اقدامات و تلاش‌هایی ضمن ارتقا سطح تعاملات و ارتباطات مشترک بین دانشگاه‌های ایران و چین صورت گرفته و فعالیت‌های در این راستا انجام شده است.

تاماکی خاطرنشان کرد: کشور ژاپن آماده همکاری با اساتید و دانشجویان را در زمینه بورسیه‌های تحصیلی است و از روابط دانشگاهی و نخبگانی حمایت خواهد کرد.

نقاط تشبیه فرهنگی کشورها فرصتی برای گسترش روابط بین دانشگاه‌هاست

 حجت‌الاسلام سیدابوالحسن نواب هم  اظهار کرد: نقاط تشبیه فرهنگی کشورها فرصتی برای گسترش ارتباطات علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها با یکدیگر است، ولو اینکه روابط علمی بین دانشگاه ادیان و مذاهب و دیگر دانشگاه‌های مطرح در جهان وجود دارد.

موسس دانشگاه ادیان و مذاهب در ادامه بیان کرد: این دانشگاه آمادگی گسترش ارتباطات دانشگاهی همچون بورسیه‌های تحصیلی اساتید و دانشجویان و فعالیت‌های آکادمیک با دانشگاه‌های چین را دارد.

حجت‌الاسلام نواب خاطرنشان کرد: بدون شک علاقه‌مندی متقابل سفارت ژاپن و دانشگاه ادیان و مذاهب، کمک خوبی برای گسترش فعالیت‌ها برنامه‌های مشترک بین دانشگاه‌های این دو کشور خواهد بود.

منبع:مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ح
۰۱:۵۳ ۲۹ تير ۱۴۰۳
کشورهای تحت سلطه آمریکا نگران آمدن ترامپ هستند به همین خاطر از الان بفکر گشوده شدن بازار های جدید هستند چون ترامپ بیاید جنگ تعرفه ها شروع خواهد شد