زنجیرانی گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان به شرکت‌های توزیع نیروی برق و همچنین آب و فاضلاب جهت تامین زیر ساخت‌های مورد نیاز مسکن ملی قم پرداخت شد.

حسین زنجیرانی،مدیر کل راه و شهرسازی قم  در حاشیه جلسه شورای مسکن گفت: پیرو اعتبارات اختصاص یافته از محل صندوق ملی مسکن، ۱۵۰ میلیارد تومان برای تامین زیر ساخت‌های برق و همین میزان برای تامین زیر ساخت‌های آب پروژه‌های نهضت ملی مسکن قم پرداخت شد تا روند اجرای این پروژه‌ها سرعت یابد.

وی افزود: بر این اساس، شرکت‌های توزیع نیروی برق و آب و فاضلاب مکلف شدند تا پایان مرداد، تمام اقلام ضروری آب رسانی و برق رسانی سایت‌های نهضت ملی مسکن را از طریق مناقصه تهیه کنند.

پیش از این ۱۵۰ میلیارد تومان به حساب این دو شرکت خدمت رسان پرداخت شده بود.

بر اساس گفته مدیر کل راه و شهرسازی قم، در مجموع ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر، برای تامین زیر ساخت‌های آب و برق پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیاز است.

تعریض جاده علی آباد از دیگر موارد مطرح شده در جلسه شورای مسکن استان بود.

این جاده مسیر دسترسی به شهرک‌های چهارگانه پرنیان است که مقرر شد باند دوم و تعریض آن در کمیسیون ملی راه‌های استان پیگیری و مصوب شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز در این جلسه از امضای تفاهم نامه‌ای برای تامین برق طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: با امضای این تفاهم نامه به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان بین شرکت برق منطقه‌ای تهران، سازمان برنامه و بودجه استان قم و اداره کل راه و شهرسازی قم، برق امن و دارای پایداری مطلوب برای سایت‌های نهضت ملی مسکن پردیسان، قنوات، کهک و پرنیان تامین می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار