مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر حقمان را از فدراسیون فوتبال نگیریم از علیرضا بیرانوند به CAS شکایت می‌کنیم.

 رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شایعاتی در مورد ملی پوش بودن بیرانوند و ملاحظه فدراسیون در مورد شایعه محرومیت وی اظهار کرد: با شناختی که از  اعضای کمیته وضعیت دارم یقین دارم تحت نفوذ و امر کسی واقع نمی‌شوند. من با چند حقوقدان داخلی و بین المللی مذاکره و مشورت  کردم و گفتند حتی یک روزنه هم برای عدم محرومیت این بازیکن در نظر نگرفتند. مطمئن باشید اگر اینجا  حقمان را نگیریم در محاکم بین المللی و دادگاه CAS به دنبال حق هواداران و باشگاه پرسپولیس هستیم. ما برای التیام خانواده‌هایی که به خاطر رفتن بیرانوند از پرسپولیس داغدار شدند، همه هم و غم خود را می‌گذاریم تا حقوق حقه هواداران پرسپولیس را بگیریم.  

او درباره شکایت از باشگاه تراکتور گفت: من باورم نمی‌شد آنها چنین کاری کردند و تصور کردم شایعه است و یا آن عکس فتوشاپ است! من از دوستان پرسیدم گفتند واقعی هست. من در مباحث حقوقی تبحری ندارم، اما حقوقدانان می‌گویند  وقتی بازیکنی با یک باشگاه قرارداد دارد و با او از یک ماه قبل مذاکره می‌کنند این اغوا کردن محسوب می‌شود. ما همه تلاش و قدرتمان را می‌گذاریم که هواداران حقشان را از دست ندهند. یقین داریم که این هواداران پرشمار و بسیار متعصب حقوقشان را از دست نمی دهند.  

مدیرعامل پرسپولیس  درباره اینکه وضعیت گلر پرسپولیس چه می‌شود، گفت: حتما یک دروزاه بان خوب که شایسته پرسپولیس باشد را جذب می‌کنیم. پرسپولیس همیشه گلر‌های بزرگی در همه ادوار تاریخ  داشته است. از مرحوم عزیز اصلی گرفته تا عقاب بی بدیل آسیا عابدزاده. دروازه بان هست که به پرسپولیس می‌آید و به درجات عالی می‌رسد. ما ۲ دروازه بان خوب خارجی را هم مدنظر داریم و سعی می‌کنیم بهترین را انتخاب کنیم.

درویش درباره  اینکه چقدر به سقف بودجه و این مسائل اهمیت می‌دهد، گفت: هم سال گذشته و هم امسال عملکرد ما در این زمینه مشخص است. بیشتر از همه من تحت فشار بودم که چرا این مسائل را رعایت می‌کنید. این غیرقابل قبول است وقتی شما قرارداد‌هایی که منعقد می‌شود  می‌بینید خیلی زیاد است.  اکنون مشخص است هر بازیکن چقدر می‌گیرد. فقط امیدوارم ظرف هفته‌های آتی نگویند می‌خواهیم سقف بودجه را افزایش بدهیم.

او درباره  شایعه تجمع هواداران مقابل بانک شهر گفت: این حرف مربوط به فضای ضدهواداری است. مگر می‌شود کسی که به شما  محبت کرده را با سنگ بزنید؟ بانک شهر بیشتر از یک میلیون دلار و  ۳۰۰ میلیارد تومان به ما پرداخت کرده است. همین امروز به من ماموریت دادند برای جذب قلی زاده ما پای کار هستیم. چگونه ممکن است هوادار برای این تجمع بگذارد؟ همین چند شب پیش بازیکنان استقلال نزد من بودند و هنوز ۴۰ درصد قرارداد‌های امسال و فصل گذشته را نگرفته اند. آنها هم که قهرمانی نداشتند، اما  ما فقط ۱۵۰ میلیارد تومان آپشن قهرمانی داریم. این حرف‌ها برای کسانی است که روند موفقیت را نمی‌خواهند ببینند. بحث تجمع حرف دشمنان در قالب دوست است. بانک شهر وظیفه بازیکن گرفتن ندارد. آنها کار خود را انجام دادند و همه کسانی که قهرمانی‌های ما را بر نمی‌تابند دنبال زیر سوال بردن هستند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره  دلیل غیبت عبدالکریم حسن گفت: او فکر می‌کرد ما با باشگاه مدنظرش توافق کردیم، اما  به او گفتیم توافقی نشده است. باشگاه خواهان او اگر حداکثر تا فردا توانست رضایت ما را بگیرد انتقال بلامانع است، اما  اگر نشود باید به تهران برگردد.

او درباره اینکه مذاکره اش با علی علیپور به کجا انجامید، گفت: بله، با علیپور تلفنی صحبت کردیم و پاسخ مثبتی داد و او مشکل خاصی ندارد و قرار بود امشب به باشگاه پرسپولیس بیاد، اما چون با خانواده بود قرار شد که خانواده اش را به منزل ببرد و فردا به باشگاه بیاید.  

درویش درباره اینکه تقاضای درخواست کتبی باشگاه عربستانی برای اورونوف رسیده است، گفت: اورونوف پیشنهاد دارد، اما این بازیکن گفت که می‌خواهد با پرسپولیس لیگ نخبگان آسیا را تجربه کند و بیاید و با پرسپولیس قهرمان شود.  

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه یکسری از سایت‌های مراکشی از انتقال بازیکنان خود به پرسپولیس خبر دادند، گفت: نه، بیشتر ما در خطوط هافبک و حمله بازیکنان قوی داریم و احتیاجی به بازیکنان مراکشی نداریم، اما خوشبختانه  در دفاع راست بازیکن مراکشی گرفتیم. قرار بود همین امشب به ایران بیاید، اما بچه‌های بین الملل دنبال ویزایش بودند و اگر این موضوع حل شود فردا به ایران بیاید.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار