رئیس سازمان ملی مهاجرت در دیدار با پرسنل امور اتباع کرمان از راه‌اندازی سامانه جامع و یکپارچه امور اتباع و مهاجرین خارجی( سیام) خبر داد.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ملی مهاجرت با مدیر کل و جمعی از پرسنل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان دیدار کرد.

در این نشست خضری پور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان توضیحاتی را در خصوص اجرای طرح های ابلاغی سازمان ملی مهاجرت در استان در راستای ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی  را ارائه نمودند.

مبینی در جمع پرسنل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان ضمن تسلیت ایام‌شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار داشتند: استان کرمان بعنوان استان پیشرو و موفق در اجرای طرح های سازمان ملی مهاجرت و دارای برنامه و ایده می باشد.

وی افزود: با اجرای یک طرح مشکلات حوزه اتباع حل نمیشود و در حال حاضر همزمان با اجرای چندین طرح مهم منجمله انسداد مرز ، اصلاح روادید ، اطلس مشاغل ، تشدید جرائم ، طرح وثیقه ، طرح تردد هوشمند ، طرح دانش آموزی و دانشجویی ، سپرده گذاری خرد ، سرمایه گذاری کلان ، ساماندهی کارت های هوشمند و ... در حال گذر از یک سیستم تک بعدی و مدیریت سنتی به یک تحول اساسی در مدیریت و ساماندهی حوزه اتباع و مهاجرین خارجی می‌ باشیم.

مبینی اظهار داشت: راه‌اندازی سامانه جامع و یکپارچه امور اتباع و مهاجرین خارجی( سیام) ضمن کاهش زمان دریافت داده‌ها، موجب تسهیل دسترسی به آمار همه جانبه و کامل از اتباع و مهاجرین خارجی خواهد شد که استفاده و بهره‌گیری کامل از این سامانه ضمن کاهش هزینه‌ها موجب ایجاد بستری مناسب برای ادامه خدمات و سرویس‌دهی سازمان‌های مسئول در مدیریت اتباع و مهاجرین خارجی می‌شود.

وی افزود: براساس برنامه هفتم توسعه به منظور مدیریت منسجم و ساماندهی مهاجرین و اتباع خارجی، سازمان ملی مهاجرت تشکیل شده و درحال فعالیت است.

همچنین مبینی با فداکار، استاندار و خضری پور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار به بررسی طرح های آتی مسایل و مشکلات مرتبط با اتباع و مهاجرین خارجی ساکن استان در محل استانداری کرمان پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار