رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: دیروز حوادث رانندگی در استان ۲۲ مصدوم بر جای گذاشت.

دکتر محمود شمسی پور اظهارداشت: حوادث رانندگی دیروز سه شنبه ۲۶ تیر۱۴۰۳ در شهرستان‌های بروجن، کیار و شهرکرد ۲۲ مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: اولین حادثه رانندگی در محور گندمان به وستگان، حوالی مورچگان رخ داد، که بر اثر واژگونی خودرو مزدا دو کابین ۶ نفر از سرنشینان مصدوم شدند.

شمسی پور گفت: حادثه دوم نیز در محور شهرکرد به سورشجان حوالی کاروانسرا شهرکرد بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ اتفاق افتاد که ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

وی اضافه کرد: حادثه سوم محور چغاخور به ناغان حوالی گلوگرد بر اثر برخورد پژو پارس و ۴۰۵ رخ داد که ۴ مصدوم بر جای گذاشت و حادثه چهارم در محور چغاخور به ناغان حوالی کارخانه خمیر مایه بر اثر انحراف سمند رخ داد که باعث مصدومیت ۶ نفر شد.

وی اضافه کرد: کارشناسان عملیاتی اورژانس استان پس از حضور در صحنه‌های حادثه اقدامات درمانی را برای مصدومین انجام داده و مصدومین را با ۱۰ دستگاه آمبولانس جهت اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان‌های ولیعصر (عج) بروجن و آیت الله کاشانی شهرکرد منتقل کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.