با اجرای طرح نذر خون در روز تاسوعای حسینی ۹۷۲ نفر موفق به اهدای خون شدند.

مدیر کل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به پویش سراسری اهدای خون، فرهنگ حسینی و شعار " اهدای خون، فرهنگ حسینی نذر عاشقان" تعداد مراجعه کنندگان نذر خون در روز تاسوعا در استان اصفهان را هزار و ۱۷۴ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۹۷۲ نفر موفق به اهدای خون شدند.


کیان دهراب پور دهراب پور ذخیره خون استان در زمان حال را ۲۵۱۸ واحد معادل دو و شش دهم  روز اعلام کرد.


او  با بیان اینکه هفت مرکز ثابت انتقال خون، برای جمع آوری خون عزاداران حسینی در روز عاشورای حسینی در استان اصفهان فعال است گفت: برنامه و ساعت کاری مراکز اهدای خون در هفت مرکز خواجو، خمینی شهر، کاشان، نجف آباد، شهرضا، خوانسار و گلپایگان اعلام شده است و این پویش و عمل خداپسندانه که با حضور و مبادرت مردم ایثارگر استان و نهادها، ادارات و سازمان‌ها انجام می‌شود تا پایان صفر ادامه دارد.


دهراب پور با تاکید بر اینکه نباید اهدای خون و نذر خون را فقط به مناسبت‌های خاص موکول کرد افزود: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی همیشگی است و مراکز خونگیری استان آمادگی دارند در این ایام، پذیرای اهداکنندگان در ۲ ماه عزاداری باشند.


مدیر کل انتقال خون استان اصفهان گفت: ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌ها نیز با هماهنگی روابط عمومی می‌توانند برای اهدای خون و نذر پویش حسینی به این مرکز مراجعه کنند.


استان اصفهان دارای پایگاه‌ها و مراکز ثابت انتقال خون در شهرستان‌های کاشان، خوانسار، شهرضا، نجف آباد، خمینی شهر، گلپایگان و نایین و ۲ مرکز در کلانشهر اصفهان شامل خواجو و عاشق اصفهانی است.

اهدای خون عزاداران حسینی در روز تاسوعا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.