دادستان قلعه گنج از برقراری صلح و سازش بین دو طایفه بزرگ با وساطت مصلحین در این شهرستان به برکت پویش به عشق امام حسین (ع) میبخشم خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج از برقراری صلح و سازش بین دو طایفه بزرگ با وساطت مصلحین و حکمین قرآنی در این شهرستان به برکت پویش به عشق امام حسین (ع) میبخشم خبر داد.

 کیومرث قاسمی به نقش پویش‌های ملی و مذهبی در ترویج فرهنگ صلح و سازش اشاره کرد و گفت: با توجه به اختلافات ۲ طایفه بزرگ در در شهرستان قلعه گنج که در در دوسال اخیر اختلافات و درگیری‌هایی میان آنها ایجاد شده بود، پس از انجام نشست‌ها و تلاش‌های بی وقفه و اقدامات پیشگیرانه اجتماعی و انتظامی و انجام تعاملات گسترده با حضور امام جمعه محترم، مصلحین و حکمین قرآنی، بزرگان طوایف، معتمدان، متنفذان محلی و ریش سفیدان در نهایت به برکت وجود نام اهل بیت (ع) و پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم طی جلسه‌ای بین این دو طایفه صلح و سازش برقرار شد.

وی افزود: در این راستا از ریش سفیدان و بزرگان افراد دو طایفه درگیر دعوت و در نهایت پس از یک جلسه به توافق و سازش رسیده و صورتجلسه صلح و سازش را امضاء کردند.

 قاسمی در پایان گفت با مشارکت و ورود مصلحین و حکمین قرآنی وبزرگان طوایف است که می‌توان از بسیاری از اتفاقات ناگوار مانند نزاع و درگیری‌های دسته جمعی و طایفه‌ای جلوگیری کرد.

برچسب ها: حکمیت ، مصلحین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار