استاندار بوشهر گفت: طی چهار ماه اخیر بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان به خط ریلی بوشهر به شیراز تزریق شد.

احمد محمدی زاده بعد از ظهر یکشنبه در نشست با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر با گرامیداشت یاد و نام شهید آیت الله رئیسی اظهار داشت: حضرت آیت الله شهید رئیسی، همواره برای ایجاد وحدت و همدلی در بین مسئولان اهتمام داشتند و این‌رویه در استان بوشهر و شهرستان ها نیز تسری پیدا کرد و بحمدالله با اتحاد، شاهد پیشرفت روزافزون در کشور و استان هستیم.

وی افزود: شوراهای اسلامی در استان طی سه سال اخیر عملکرد قابل قبولی داشتند و شاهد توسعه شهری و روستایی در شهرستان های ده گانه استان بوشهر هستیم.

استاندار بوشهر به اجرای طرح های بر زمین مانده توسط دولت سیزدهم اشاره و خاطر نشان کرد: آب سیراف به جم حدود ۱۴ سال روی زمین مانده بود که در دولت سیزدهم با تلاش شبانه روزی به نتیجه رسید.

محمدی زاده تصریح کرد: مسیر سرچشمه به باغان حدود ۱۰ سال روی زمین مانده بود که با پیگیری های مستمر، به ثمر نشست. وی به جاده وفاق در جنوب استان اشاره کرد و گفت: این پروژه ۱۲ سال در انتظار اعتبار بود که با تلاش دولت سیزدهم، بخشی تکمیل شده و بخشی دیگر نیز بزودی راه اندازی می شود.

استاندار بوشهر از فعال شدن کارگاه مسیر دالکی به کنارتخته خبر داد و افزود: اکنون پروژه با شتاب خوبی فعال است و علاوه بر آن، چند قطعه پروژه راه آهن شیراز به بوشهر نیز فعال است.

محمدی زاده تصریح کرد: پروژه راه آهن پیش از دولت سیزدهم، از ۱۷ قطعه، فقط ۴ قطعه پیمانکار داشته که اکنون ۱۶ قطعه از ۱۷ قطعه فعال است و حدود ۱.۲ میلیارد یورو با تلاش آیت الله رئیسی و مساعدت رهبر معظم انقلاب، به این طرح تخصیص یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.