رییس دیوان عالی کشور با تاکید بر اینکه نبود بصیرت چالش‌هایی را در جامعه ایجاد می‌کند، گفت: نبود این مولفه انسان را در یک دوراهی بین حق و باطل قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری شامگاه یکشنبه در جمع عزاداران حسینیه اعظم زنجان اظهار کرد: باید از ظرفیت معنوی تاسوعای حسینی و یوم العباس بهره ببریم و مکتب ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه حضور هزاران عزادار حسینی در مراسم یوم العباس زنجان اقدام ارزشمندی است، افزود: مردم این استان در مراسم یوم العباس به یاد این شخصیت بزرگوار حماسه‌ای بی‌نظیر خلق می‌کنند.

رییس دیوان عالی کشور یکی از ویژگی‌های های قمر بنی هاشم را بصیرت عنوان کرد و گفت: همین ویژگی او را باب الحوائج و ستاره درخشان آسمان نهضت خونین ابی عبدالله قرار داد.

حجت‌الاسلام منتظری با بیان اینکه بصیرت قدرت درک در بحران‌های مختلف را به شخص می‌دهد، بیان کرد: بصیرت به معنی تشخیص راه از چاه است و اگر بصیرت نباشد شخص قدرت تجزیه و تحلیل و توانایی درک درست حق از باطل را ندارد.

وی با بیان اینکه طلاق از آسیب‌های جدی در جامعه است، خاطرنشان کرد: براساس اعلام کارشناسان اختلافات خانوادگی به این دلیل است که زن یا شوهر حق را به خود می‌دهند و این موجب بروز اختلافات می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.