مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درویش بهتر است شکل تفکراتش را عوض کند تا یک پرسپولیس قوی داشته باشیم.

سیدجلال حسینی مربی تیم فوتبال  پرسپولیس درباره ادامه کلاس‌های مربیگری A آسیا اظهار کرد: مرحله دوم شروع شده و ۲ روز گذشته است. مسائل متفاوتی یاد می‌گیریم و خیلی خوب و مهم است و تفاوت خیلی زیادی با دنیای بازیگری دارد. من نیاز دارم که تجربه کسب کنم و شرایط خیلی فرق می‌کند. اکثر کسانی که در کلاس‌ها حضور دارند بازیکنان ملی بوده اند و این تبادل نظر‌ها خیلی کمک می‌کند.

او درباره اعتراض هواداران پرسپولیس به عملکرد این تیم در نقل و انتقالات گفت: حق هواداران ما بیشتر از این است، چون همیشه کنار باشگاه بودند و همیشه هم دوست دارند که تیم در فصل نقل و انتقالات خوب کار کند. ما در شرایطی هستیم که بازی‌های آسیایی، لیگ برتر، جام حذفی و سوپرکاپ را در پیش داریم که بسیار سخت است و انتظار از باشگاه این است که با رفتن بازیکنان خوبی که زحمت زیادی برای پرسپولیس کشیدند، بازیکنان خوبی جذب کند. هواداران حق دارند اعتراض کنند و امیدوارم مجموعه باشگاه و اسپانسر شرایط خوبی را ایجاد کنند، چون پرسپولیس نیاز دارد که تیم قوی و قدرتمندی داشته باشد تا به موفقیت برسد.

حسینی افزود: ما تصور نمی‌کردیم با واگذاری تیم به بخش خصوصی چنین شرایطی را تجربه کنیم و توقع داشتیم شرایط بهتر شود، اما اکنون شرایط خیلی سخت است. بازیکنان خوبی جدا شدند و نتوانستیم بازیکنان خوبی جذبی کنیم. تمرینات شروع شده و سرمربی نیاز دارد که بازیکنان در تیم حضور داشته باشند من اطلاع دارم که تعداد کمی از بازیکنان در تمرینات حضور پیدا کردند. امیدوارم باشگاه و اسپانسر به زودی شرایط را عوض کنند.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره جلسه خود با سرمربی جدید پرسپولیس گفت: من خیلی جلسه کوتاهی داشتم و در همان جلسه نظرات خوبی داشت. در بحث شناخت باید بگویم که مربی باید بازیکن در اختیار داشته باشد، اما  شرایط پرسپولیس خاص و سخت است. سرمربی درحال تلاش است، اما  باشگاه باید خیلی از کار‌ها را زودتر انجام می‌داد.

مربی پرسپولیس افزود: این که نتوانستیم بازیکن جذب کنیم یک موضوع است، اما اینکه بازیکنانی که جدا شدند هم یک مشکل بزرگ تلقی می‌شود. فکر کنم سرمربی باید با خود باشگاه یک جلسه قوی داشته باشد تا این موضوعات پیگیری شود.

حسینی درباره دلیل رفتن اوسمار گفت: من در جریان دلایل جدایی گل محمدی و اوسمار نیستم و نمی‌دانم که دلایل جدایی آنها مالی بوده یا خیر. پرسپولیس به کمک هواداران در سال‌های اخیر ساختار قوی ساخت، هرچند از نظر مالی مشکل داشتیم و این ساختار درحال ازبین رفتن است.

او درباره رفتار بد مدیرعامل پرسپولیس با بازیکنان گفت: من هم چیز‌هایی شنیدم و امیدوارم  درویش بنشیند و با خودش فکر کند. پرسپولیس نیاز دارد که همیشه تیم قدرتمند داشته باشد و بهتر است شکل و تفکراتش را عوض کند تا یک پرسپولیس قوی داشته باشیم.

حسینی در پایان درباره پیوستن رامین رضاییان به استقلال گفت: من نظری ندارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار