مدافع جدید تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران استقلال خواهش می‌کنم من را وارد کُری خواندن خود نکنند.

رامین رضاییان پس از عقد قرارداد با تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: می‌خواهم در همین ابتدا این قول را به هواداران بدهم که تا آخرین روزی که در استقلال حضور دارم نهایت توانم را خواهم گذاشت.

او ادامه داد: به شرافتم قسم می‌خورم که با نهایت جان و قدرتم تا آخرین روز قراردادم با باشگاه استقلال در مستطیل سبز برای هواداران می‌جنگم. خانواده استقلال از من درخواست کردند که امروز اینجا حضور داشته باشم و از این بابت خوشحال هستم.

مدافع جدید استقلال تصریح کرد: از مدیریت و تمام هواداران استقلال که در این دو ماه برای من احترام قائل شدند، تشکر می‌کنم و از اینکه احترام من در این باشگاه حفظ شد، بسیار خوشحالم. کل خانواده استقلال خواستار حضور من در تیم بودند و اینگونه نبود که یکسری از هواداران فقط خواستار جذب من باشند و به باشگاه فشار بیاورند.

رضاییان خاطرنشان کرد: حفظ احترام به من برای ارائه یک عملکرد خوب کمک می‌کند. یکسری از باشگاه‌ها، مربیان و مدیران قلب من را شکستند و امیدوارم در باشگاه استقلال با تمام قلبمان برای اهداف باشگاه بجنگیم تا در آینده به خوبی از یکدیگر یاد کنیم.

او در پایان گفت: کُری خواندن همیشه لذت بخش است، اما رامین رضائیان در تمام این سال‌ها سعی کرده تا به تمام هواداران عزیز فوتبال ایران احترام بگذارد. از هواداران استقلال خواهش می‌کنم من را وارد کُری خواندن خود نکنند. وظیفه من فوتبال بازی کردن است و سعی می‌کنم تا در زمین بهترین بازی خود را داشته باشم و سال‌ها این موضوع را ثابت کرده‌ام. کُری خواندن برای شما، فوتبال بازی کردن برای من، خیلی دوستتان دارم و امیدوارم به زودی در استادیومی پُر از هوادار شما را ملاقات کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار