مهلت ثبت نام در هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران تا پایان روز جمعه ۱۲مردادماه تمدید شد.

 با هدف فراهم ساختن زمان بیشتر برای نوجوانان علاقمند به شرکت در المپیاد و پیرو تماس‌های مکرر با دبیرخانه مبنی بر درخواست افزایش مدت زمان ثبت نام، با موافقت دبیر المپیاد، مهلت ثبت نام تا روز ۱۲ مردادماه تمدید شد.

هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، در راستای نیل به فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی با هدف کشف و معرفی استعداد‌های برتر نوجوان ایران در حوزه سینما، در ۲ بخش «طراحی داستان» و «فیلم سازی»، با ۷ موضوع: خانواده، جهانی به نام خانه، عشق امید خانواده، فردایی که می‌سازم، خانواده‌ای به وسعت ایران، خواهر / برادر من و موضوع آزاد، از ۲۴ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ در اصفهان برگزار می‌شود.

نوجوانان ایرانی (متولدین ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۱) ۱۲ تا ۱۷ ساله، می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. همچنین کارگاه‌های تخصصی و آموزشی حضوری، در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

ضروریست متقاضیان برای ثبت نام به نشانی مورد نظر مراجعه کرده، در بخش ثبت نام، نسبت به تکمیل فرم اقدام کنند. همچنین لینک ثبت نام در سامانه بنیاد سینمایی فارابی و سامانه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان  نیز قابل مشاهده است.

دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان و المپیاد فیلمسازی نوجوانان به آدرس تهران، خیابان سی تیر، نرسیده به جمهوری، پلاک ۵۹، ساختمان مرکزی بنیاد سینمایی فارابی نیز پاسخگوی سوالات متقاضیان و علاقه‌مندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار