مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی از مشارکت ۱۳٠ آشپزخانه طبخ و توزیع غذای گرم در پویش اطعام و احسان حسینی (ع) در مناطق مختلف استان خبر داد.

فعالیت ۱۳٠ آشپزخانه طبخ و توزیع غذای گرم در پویش اطعام و احسان حسینی (ع) در آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، سنت نیکوی اطعام نیازمندان را یکی از رئوس مهم خدمات کمیته امداد برشمرد و اظهار کرد: امسال در قالب پویش «اطعام و احسان حسینی» ۳٠٠ پایگاه جمع آوری نذورات اطعام و احسان حسینی در دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری دائر می‌شود و ۱۳٠ آشپزخانه نیز با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران اقدام به طبخ غذا و توزیع بین فقرا و نیازمندان می‌کنند.

رضا مهرافروز افزود: در ایام ماه محرم و صفر ۲۵٠ هزار پرس غذا و ۷ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۵ میلیارد تومان بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی ادامه داد: خیران می‌توانند از طریق کد دستوری #۱*۸۸۸۷* و یا از طریق شماره کارت ۶٠۳۷۹۹۷۹٠٠٠٠۱۲۳۲ بنام کمیته امداد استان و شماره کارت‌های اختصاصی دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری شهرستان‌های تابعه و همچنین بصورت مراجعه حضوری کمک‌های خود را در پویش اطعام و احسان حسینی اهدا کنند.

او همچنین اظهار کرد: پویش «اطعام و احسان حسینی» با مشارکت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، بسیج، اوقاف و امورخیریه، سازمان تبلیغات، هیات مذهبی وسایر ارگانها، نهاد‌ها و سازمان‌ها به منظور جمع آوری و توزیع نذورات و کمک‌های مردمی به خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شود. 

مهرافروز در خاتمه بیان کرد: همچنین کمیته امداد در قالب پویش «به عشق حسین (ع)» اقدام به جذب حامیان برای فرزندان ایتام و محسنین می‌کند، خیران می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا از طریق درگاه‌های سایت اکرام و همچنین مراجعه به مراکز کمیته امداد نسبت به حمایت از ایتام اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.