جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان ۴۳ هزار وسیله نقلیه تحت عنوان پوشش پلاک در شهر تهران اعمال قانون شده‌اند.

 سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص برخورد با تخلف پوشش پلاک توضیح داد و گفت: در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ بالغ بر ۴۳ هزار دستگاه موتورسیکلت و خودرو را که تخلف پوشش پلاک انجام داده بودند اعمال قانون کرده و در همان محل رفع اثر داشته‌ایم.

سرهنگ بهرام آبادی گفت: پلاک در واقع یکی از ارکان شناسایی وسایل نقلیه و موتورسیکلت است و از اهمیت بالایی برخوردار است و حتماً در خودرو‌ها باید پلاک جلو و عقب و در موتورسیکلت‌ها در قسمت عقب به وضوح قابل رؤیت باشد.

وی افزود: پوشاندن و ناخوانا بودن و دستکاری پلاک در وسایل نقلیه ممنوع است و به هیچ وجه این تخلف و اقدام توجیهی ندارد و در واقع افراد متخلف حتماً با هدفی خاص این کار را انجام می‌دهند و سوء نیتی در کار است.

سرهنگ بهرام آبادی بیان داشت: از امروز طرح تشدید برخورد با تخلفات پوشش پلاک در شهر تهران به صورت خاص توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به مرحله اجرا در خواهد آمد و با آن دسته از رانندگانی که به هر صورت چه با پوشاندن پلاک توسط طلق و چه با استفاده از ماسک و استفاده از زنجیر پلاک خودروی و موتورسیکلت خود را می‌پوشانند ضمن اعمال قانون برخورد قانونی لازم نیز صورت خواهد پذیرفت و در محل راننده را مکلف به رفع اثر پوشش پلاک می‌نمائیم.

وی گفت: باید خود رانندگان به این مهم توجه داشته باشند که نباید این تخلف را انجام دهند و نباید نیازی باشد که با برخورد پلیسی مواجه شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار