بخشایش گفت: عملیات ترور ترامپ یک شبه سناریو برای پیروزی در انتخابات است، چون اگر قرار بود کسی را ترور کنند به درستی این کار را انجام می‌دادند.

احمد بخشایش اردستانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره ترور دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: فیلمی که پخش شده ترور ترامپ را نشان می‌دهد که این فیلم دو سناریو را نشان می‌دهد مبنی براینکه یا خودساخته است برای افزایش طرفداران بیشتر و یا اینکه واقعا ترور است که معنای آن این است که بخش زیادی از جامعه آمریکا احتمالا از این اتفاق متاثر می‌شوند و برای رای دادن به ترامپ اقدام می‌کنند.

وی اظهار کرد: ترامپ طرفداران جدی و دشمنان بسیار جدی‌تر دارد؛ عملیاتی که انجام گرفت شبه سناریو است، چون اگر قرار بود کسی را ترور کنند به درستی این کار را انجام می‌دادند، اما به هر صورت ترامپ جان سالم به در برد و نشان داد که ترور شده است. 

نماینده مردم اردستان در مجلس ادامه داد: این صحنه حاکی از آن است که ترامپ به نحوی ترحم مردم آمریکا را به خود جلب کند و از آنجا که عده‌ای در پی حذف ترامپ هستند این ترور یعنی ترامپ خوب است که می‌خواهند حذفش کنند و بر این اساس مردم تحریک می‌شوند و به او رای می‌دهند لذا در هر صورت چه این اقدام را سناریو تصور کنید چه واقعیت وزن ترامپ را در انتخابات ۲۰۲۴ سنگین‌تر می‌کند.

بخشایش بیان کرد: این اتفاق حالت نیمه‌نیمه دارد یعنی هم سناریوی سوءظن و هم شائبه ترور است و فقط شانس پیروزی وی را زیادتر می‌کند، اما به هر صورت این ترور چه واقعی باشد و چه ساختگی و تبلیغی احتمال پیروزی ترامپ در رقابت‌‎های انتخاباتی را بیشتر می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ضارب معلوم است و ترامپ از قبل به جنبش آنتیفا تروریست می‌گفت و الان ضارب کشته شده و شکل و شمایلش هم آمریکایی است و فکر نمی‌کنم جبهه مقاومت را مقصر اعلام کنند، چون اگر این کار را بکنند معنی و مفهوم این اقدام آن است که جبهه مقاومت خیلی قوی است که در کمپین انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا می‌تواند دست به چنین اقدامی بزند و این امر قدرت جبهه مقاومت را نشان می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۲۵ تير ۱۴۰۳
آقا چرت نگو
در ترور ساختگی به پا یا دست شلیک می کنند نه به سر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۲۵ تير ۱۴۰۳
بنده تک تیرانداز ارتش بودم تیرانداز در ۲۰۰متری گاهی تا ۵ سانت بعلت حواس چندگانه در دقت خطا میزند لذا ریسک نمیکند و بدن را هدف قرار می‌دهد و مورد دیگه تیراندازی از پشت سر صورت گرفت اولین گلوله باید ساچمه باشد ولی برای گمراه کردن چند تیر هم ممکن است شلیک کرده باشند بعید میدانم تیرانداز نتوانسته باشد بزند.
آخرین اخبار