۳۲۴ دستگاه اداری خراسان جنوبی، تذکر مدیریت مصرف برق دریافت کردند.

دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه پایش و رصد مصرف برق ادارات تا پایان پیک تابستان ادامه دارد گفت: از ابتدای آغاز طرح مدیریت مصرف پیک بار تابستان از نیمه خرداد، با بازرسی‌ها و کنترل‌های صورت گرفته از ۹۰۰ اداره و سازمان در استان، تعداد ۳۲۴ اداره به دلیل رعایت نکردن دستور العمل‌های مدیریت مصرف، تذکر دریافت کردند.

او با اشاره به اینکه سازمان‌ها و ادارات استان موظف هستند در ساعات اداری ۳۰ درصد و در خارج از ساعات اداری ۶۰ درصد مصرف خود را نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش دهند، افزود: با تغییر ساعت کاری ادارات و پایش مستمر برق مصرفی آنها، تاکنون روزانه ۷ مگاوات در مصرف برق استان صرفه جویی شده است.

دادگر بیان کرد: صنعت برق استان برای حفظ پایداری شبکه در فصل تابستان آمادگی کامل دارد و از آغاز پیک بار تابستان امسال، هیچ گونه خاموشی برنامه ریزی شده برای مشترکین خانگی استان اعمال نشده که امیدواریم با همکاری خوب مشترکان و رعایت توصیه‌های مدیریت مصرف، روز‌های باقی مانده فصل تابستان را بدون هیچ مشکلی پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی پاداش ۵ برابری تعرفه برق برای مشترکین خانگی کم مصرف و بهره مندی از جوایزی ارزشمند همچون خودرو، انعقاد تفاهم نامه همکاری با صنایع و رایگان کردن برق چاه‌های کشاورزی در صورت همکاری با شرکت برق را از دیگر اقدامات این شرکت برای مدیریت مصرف برق استان در پیک بار تابستان عنوان کرد.

تنظیم کولر گازی روی ۲۴ درجه، استفاده از دور کند کولر آبی و استفاده نکردن از وسایل برقی پرمصرف در ساعات گرم روز و انتقال استفاده از این دستگاه‌ها به ساعات خنک روز و یا پایانی شب، از دیگر توصیه‌های شرکت توزیع برق استان برای کمک مشترکان به گذر از پیک بار تابستان است.

برچسب ها: شرکت برق ، مصرف برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.