مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی گفت: ۸۶ تیم فنی در زمان برگزاری کنکور سراسری در استان در حال آماده باش کامل هستند.

دادگر مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی گفت: با وجود گرمای شدید هوا و تعطیلی ادارات در استان، با هدف حفظ پایداری شبکه برق و تأمین پایدار برق مراکز آزمون کنکور سراسری، تمامی گروه‌های عملیاتی شرکت توزیع برق خراسان جنوبی با آمادگی کامل مشغول فعالیت هستند.

او افزود: در این خصوص ۸۶ گروه به همراه ۴۵ خودروی عملیاتی و ۱۸۰ نیروی فنی، وظیفه حفظ و پایداری شبکه برق در تمام حوزه‌های برگزاری آزمون کنکور سراسری را بر عهده دارند.

دادگر اظهار کرد: در طول ۲ روز برگزاری آزمون کنکور سراسری نیرو‌های عملیاتی برق در سراسر استان آماده باش هستند تا در صورت بروز حادثه، در کمترین زمان ممکن شبکه برق را اصلاح و برق مراکز آزمون را برقرار کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی عنوان کرد: علاوه بر آمادگی گروه‌های عملیاتی، در تمامی شهرستان‌های استان دیزل ژنراتور‌های برق اضطراری برای تأمین برق مراکز در نظر گرفته شده که بلافاصه به محل آزمون منتقل شود.

او گفت: نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع برق خراسان جنوبی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا کوچکترین اختلالی در تأمین برق مراکز کنکور ایجاد نشود و از مردم استان هم تقاضا داریم با صرفه جویی در مصرف برق، خادمان خود در صنعت برق استان را یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.