دوازدهمین طرح رعد در سیستان و بلوچستان اجرا شد.

سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح نتایج دوازدهمین مرحله طرح رعد استان، بیان داشت: در این طرح ۱۸ نفر از اشرار مسلح شناسایی و دستگیر شدند، تعداد ۱۷۴ سارق و مالخر دستگیر که از این تعداد ۱۰ فقره سرقت مسلحانه کشف که منجر به متلاشی شدن دو باند سرقت‌های مسلحانه سریالی گردید و در مجموع ۲۲۴ پرونده سرقت نیز کشف گردید و ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه ۴۸۰ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۳۲۰ تارنمای مجرمانه در سطح استان خبر داد و افزود: در حوزه پلیس فتا مبلغ ۱۷ میلیارد ریال وجوه کلاهبرداری شده از مردم استرداد و انسداد گردید.

این مقام ارشد انتظامی افزود: دو نفر عامل شهادت پرسنل شهید آرمان ارباب و شهید مسعود شهرکی در مخفیگاهشان در شهرستان کنارک دستگیر گردیدند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح رعد ۱۴ نفر قاچاقچی عمده مواد مخدر دستگیر که به متلاشی شدن ۲ باند بین المللی مواد مخدر و کشف ۱ تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر انجامید، همچنین ۸۳ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۹۲۴ معتاد متجاهر جمع آوری گردیدند، بیان داشت: در این مرحله ۵۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف شد و تعداد ۱۳۰۰ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند.

 سردار جلیلیان خاطر نشان کرد: تعداد ۲۵ دستگاه خودرو شوتی توقیف و تعداد ۲۷ خودرو و موتورسیکلت سرقتی نیز کشف گردید.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح‌های عملیاتی و ضربتی و فوریتی پلیس در استان تداوم پیدا خواهد کرد افزود: طرح‌های عملیاتی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان عزیز اجرا خواهد شد و تمام تلاش ما این است که احساس امنیت را در جای جای این استان حاکم کنیم و مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند که استان سیستان و بلوچستان جای امنی برای آنها نیست و قاطعانه و به حکم قانون با آنها برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار