رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از اجرای یک هزار و ۳۹۹ طرح زیربنایی در حوزه‌های مختلف در این استان خبر داد.

داود شایقی گفت: در این چرخه که با تلاش دستگاه‌های مختلف اجرایی شکل گرفته اهتمام جدی و اولویت اصلی بر تکمیل و بهره برداری از طرح‌های نیمه تمام است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل اعتبار هزینه شده برای کل طرح‌های اجرایی استان را ۱۶۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: عمده این منابع به صورت ملی تأمین شده و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل با همراهی مدیران استانی سعی در جذب این اعتبارات و منابع داشته است.
او همچنین گفت: در سال‌های اخیر طرح‌های خوبی در استان اردبیل اجرا شده و تلاش بر این بوده فرصت اشتغال برای بیکاران استان با اولویت فارغ التحصیلان دانشگاهی فراهم شود.
شایقی بیان کرد: در این حوزه ۱۹۸ طرح تولیدی و کسب و کار‌های معیشت محور اجرا شده که بخش عظیمی از این طرح‌ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی بوده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۸۰ هزار میلیارد ریال هزینه شده و فرصت اشتغال برای هفت هزار و ۱۵۰ نفر فراهم شده است.
شایقی رویکرد حمایتی دولت را از طرح‌های زیربنایی به ویژه در بخش راه آهن، توسعه شبکه بزرگراهی استان، آب و فاضلاب و زیرساخت انرژی و ارتباطات یادآور شد و افزود: بر اساس این اولویت‌ها این طرح‌های زیربنایی سعی بر این بوده با پیگیری استاندار اردبیل و نمایندگان منابع مورد نیاز از محل سفر اول رئیس جمهور شهید و سایر منابع جذب کرده و به تکمیل این طرح‌ها کمک کنیم.
او با تاکید بر لزوم اجماع و همدلی مدیران استانی برای توسعه زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی استان گفت: حرکت امیدبخشی که در استان شکل گرفته، در دولت آینده هم با قوت و قدرت ادامه پیدا کند تا استان اردبیل از چرخه حرکت پیشرفت عقب نمانده و با بهره گیری از ظرفیت‌های بالقوه آن زمینه توسعه ثروت آفرینی و ارتقای شاخص‌های اقتصادی استان فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.