روزنامه آمریکایی نیویورک پست ضارب دونالد ترامپ را فرد دیگری معرفی کرد.

روزنامه آمریکایی نیویوک پست نوشت: مرد مسلحی که روز شنبه قصد ترور دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را داشت، توماس متیو کروکس ۲۰ ساله اهل پنسیلوانیا است.

به نوشته این روزنامه، این تیرانداز به گرد همایی دونالد ترامپ در فضای باز در باتلر، درست خارج از پیتسبورگ، پنسیلوانیا تیراندازی کرد که یکی از گلوله‌ها به گوش ترامپ اصابت کرد. در این تیراندازی ۹ گلوله شلیک شد که در نهایت گفته می‌شود دو تن کشته شدند.

منابع گفتند کروکس اسلحه خود را بر روی سقف یک کارخانه تولیدی در باتلر در بیش از ۱۳۰ یارد (۱۲۵ متر) دورتر از صحنه کاشته بود.

نیویورک پست همچنین تصاویری را منتشر کرد که نشان می‌داد نیرو‌های امنیتی آمریکا فرد ضارب را بر بام انبار کشته اند.

ضارب ترامپ

ضارب ترامپ کشته شد

ضارب ترامپ کشته شد

کروکس

پیش از این، تصویری منتشر شده بود که حاکی از آن بود ضارب «مارک ویولت» نام دارد که از اعضای سازمان چپ افراطی «آنتیفا» است. در فضای مجازی از او ویدئویی در صفحه یوتیوبش منتشر شده که گفته است: «عدالت در راه است». با این حال، برخی از منابع اعلام کرده اند تصویر منتشر شده مربوط به یوتیوبر معروف ایتالیایی هوادار تیم رم است.

مارک ویولت

ترامپ روز شنبه گردهمایی خود در پنسیلوانیا را به دلیل تیراندازی قطع کرد. فیلم‌های منتشر شده نشان می‌دهد که این سیاستمدار توسط محافظان امنیتی هدایت می‌شود، در حالی که گوشش خون آلود بود. ترامپ بعداً گفت که از ناحیه گوش مجروح شده و خون زیادی از دست داده است.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۴ تير ۱۴۰۳
خداوند ترامپ را خلقت کرد تا آمریکا را به جهنم ببرد
ترامپ ابزار جنگ داخلی و ، واژگونی آمریکاست
البته همین الان هم آمریکایی نمانده که بعضیا روش حساب باز کنند
آخرین اخبار