مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمد بن موسی(ع) شیراز مسئله حجاب را یک مسئله عقلانی شرعی دانست و گفت: برخی از مسئولان که با تفکر غرب عجین شدند، نگاه رضا خانی به مسئله حجاب دارند و تا این معضل فردی، اجتماعی در درون افکار مسئولان اصلاح نشود وضع به همین منوال ادامه دارد.

حجت الاسلام یوسف خواجه امیری به مناسبت هفته حجاب و عفاف در اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده منطقه شرق شیراز، روبروی آرامگاه سعدی برگزار شد، گفت:کشتار مردم معترض به کشف حجاب رضاخانی در تقویم تاریخ ماندگار شد و این روز به نام روز حجاب و عفاف نام گذاری شد. 

حجت‌الاسلام یوسف خواجه امیری خطاب به مسئولان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نهاد‌های فرهنگی، و کسانی که مدعی اجرای قانون فرهنگ در کشور هستند موضع خودشان را نسبت به این فریضه مهم الهی مشخص کنند.

حجت‌الاسلام خواجه امیری، با بیان این که نوع نگاه و تفکر مسئولان، مدعیان فرهنگ اسلامی و کسانی که دنبال اصلاح قانون حجاب نسبت به شخصیت زن و هویت آن هستند چیست؟ افزود: دو نوع تفکر در این دیدگاه در حال ظهور و بروز است تفکر رضاخانی و تفکر اسلامی الهی.

او، خطاب به نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد و افزود: نمایندگان مجلس، که وظیفه قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین دارند  کجای این واقعه مهم ایستاده اند؟

او در ادامه با توجه به شرایط جامعه امروز و وظایف متولیان امور فرهنگی بیان داشت: ده‌ها نهاد متولی و مدعیان امورات فرهنگی کجای این واقعه مهم ایستاده‌اند؟ چرا هیچ گونه حرکت و صدایی از حلقوم این افراد بیرون نمی‌آید، تا کی باید شاهد و نظاره گر این بد اخلاقی‌ها در سطح جامعه بالاخص در قشر جوان و نوجوان که ذخایر نیروی انسانی کارآمد در عرصه‌های مختلف در آینده خواهند بود باید باشیم.

او در ادامه به دو نوع تفکر و اندیشه در مسئله حجاب اشاره کرد و افزود: تفکر و نگاه آرمانی و هویت بخشی به زن یا تفکر و نگاه ابزاری؟ ما به عنوان یک فرد شیعه مسلمان منتظر به کدام تفکر اعتقاد داریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز با اشاره به تفکر و نگاه آرمانی و هویت بخشی به زن را یک مسئله عقلانی و کاملا شرعی دانست و گفت: این نوع نگاه در سطح جامعه، مظهر زیبایی مهربانی و عطوفت است که نمونه بارز آن «زن در آینه جمال و جلال الهی» همچنین «بهشت زیر پای مادران» شاهد این مطلب است.

او در پایان، خطاب به مسئولان، مدیران و متولیان امور فرهنگی گفت: چرا متولیان فرهنگی متحدانه اقدامی راهبردی برای امر مهم فریضه الهی انجام نمی‌دهند؟ تا کی شاهد بد اخلاقی ها، ترویج فرهنگ غلط در عرصه حجاب و عفاف باشیم؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار