رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: ۱۳۸ زندانی نیازمند از ابتدای ماه محرم در قالب پویش به حرمت خون شهدای کربلا می‌بخشم از زندان‌های استان آزاد شدند.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در آیبن آزادی زندانیان نیازمند استان در قالب پویش به حرمت خون شهدای کربلا می‌بخشم، گفت: در پویش به حرمت خون شهدای کربلا می‌بخشم که آذربایجان‌غربی بنیانگذار آن بوده توانستیم با کمک خیران، ستاد دیه و ارفاقات قانونی که قضات استان در ۲ هزار مورد دیدار چهره به چهره‌ای که در سه ماهه اول با زندانیان داشته‌اند زمینه اشتغال تعدادی از واجدین شرایط فراهم شده است.

وی با اشاره به برکات پویش به حرمت خون شهدای کربلا می‌بخشم، افزود: با اجرای این پویش از ابتدای ماه محرم تعداد ۱۳۸ زندانی نیازمند و واجد شرایط از زندان آزاد شده و به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.

عتباتی ادامه داد: امیدوارم تا پایان این پویش که تا اربعین ادامه خواهد داشت شاهد آزادی تعداد بیشتری از زندانیان نیازمند واجد شرایط باشیم.

وی در خطاب به افرادی که در پویش به حرمت خون شهدای کربلا می‌بخشم آزاد شدند گفت: به یاد داشته باشید که به حرمت خون‌های پاک شهیدان کربلا بخشیده شده و یا آزاد شده اند به همین دلیل نه تنها باید حرمت نگه دارند و دوباره راه خطا نروند، بلکه خود دستگیر افراد نیازمند و بخشنده باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.