مدیر حج و زیارت آذربایجان‌غربی گفت: ثبت‌نام متقاضیان زیارت اربعین حسینی، در سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir آغاز شده است.

شاهین مطیع حق‌شناس مدیر حج و زیارت آذربایجان‌غربی گفت: ثبت‌نام متقاضیان زیارت اربعین حسینی، در سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir آغاز شده و هموطنانی که قصد تشرف برای زیارت اربعین دارند حتماً در سامانه سماح ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان با انتخاب بسته بیمه‌ای مورد نظر و پرداخت حق بیمه، باید خود را زیر پوشش خدمات بیمه قرار دهند، افزود: بیمه زائران در قالب ۳ بسته متنوع با پوشش‌های مالی متفاوت در نظر گرفته شده و حق بیمه هر یک از بسته‌ها با احتساب سرانه مربوط به خدمات درمانی جمعیت هلال احمر با قیمت‌های ۸۰ هزار، ۹۰ هزار و ۱۰۰ هزار تومان است که هر یک از زائران به تمایل خود الزاماً یکی از پوشش‌های بیمه‌ای را انتخاب و با پرداخت هزینه مربوطه ثبت‌نام خود را در سامانه سماح تکمیل و کد رهگیری دریافت خواهند کرد.

مدیر حج و زیارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه خروج از مرز به قصد زیارت اربعین مشروط به داشتن گذرنامه معتبراست، تصریح کرد: زائران هنگام ثبت نام تاریخ رفت و برگشت، نوع وسیله نقلیه برای عزیمت تا مرز خروجی و مرز ورودی خود را تعیین و در ثبت اطلاعات دقت لازم را انجام دهند.

وی اظهار داشت: متقاضیانی­ که تاریخ اعتبارگذرنامه آنها کمتر از ۶ ماه است با مراجعه به برنامه پلیس من و ثبت درخواست گذرنامه زیارتی و پرداخت مبلغ ۶۵ هزار تومان برای دریافت گذرنامه زیارتی اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.