رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان از اجرای طرح محدودیت ترافیکی ویژه شب‌های محرم و روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در خیابان‌های زاهدان خبر داد.

سرهنگ محمدعلی بزی اظهار کرد: از شب ششم تا دهم ماه محرم مسیر‌ها خیابان‌های بهشتی، امیرالمومنین، طالقانی، مصطفی خمینی، امام خمینی، شریعتی و مولوی در محدوده بازار بسته و طرح ترافیکی ایام دهه اول محرم حسینی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: پلیس راهنمائی و رانندگی به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای عابران بویژه عزاداران حسینی و جلوگیری از مشکلات ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورا، محدودیت‌های ترافیکی در شهر زاهدان از ساعت ۵:۳۰ تا پایان مراسم عزاداری اعمال خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان بیان کرد: محدودیت ترافیکی ویژه آیین عزاداری امام حسین (ع) در روز تاسوعا از خیابان خرمشهر از تقاطع امام خمینی (ره) و خیابان خرمشهر تا میدان مشاهیر و فرعی‌های منتهی به بولوار خرمشهر است.

وی افزود: در روز عاشورای حسینی نیز حد فاصل خیابان بهشتی از میدان مهران تا گلزار شهدا، خیابان آزادی از میدان آزادی تا میدان کارگر، طول بولوار سیدالشهدا، طول بولوار شهید میرحسینی از تقاطع نقلیه تا میدان گلزار شهدا و طول بولوار رسالت از مسجد ابوذر تا میدان سیدالشهدا (ع) محدودیت ترافیکی اعلام شده است.

سرهنگ بزی از شهروندان خواست علاوه بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، نهایت همکاری را با پلیس در مسیر‌هایی که محدودیت‌های ترافیکی داریم داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار