معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان از پیشرفت فیزیکی ٩٠ درصدی کمپ گردشگری امام‌زاده حمزه عرب در شهرستان بیجار خبر داد.

آرمان وطن‌دوست گفت: به منظور رفاه حال گردشگران، پروژه کمپ گردشگری امام‌زاده حمزه عرب در زمینی به مساحت دو هکتار در حال آماده‌سازی است، که تاکنون برای ساخت این پروژه اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان در قالب مصوبات سفر رهبری هزینه شده و هم‌اکنون ٩٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: در این کمپ گردشگری سکو‌های نشیمن، آلاچیق، پارکینگ و سرویس بهداشتی ساخته شده و تکمیل راه دسترسی آن نیز در حال انجام است.

وی، هدف از ساخت این کمپ را خدمات‌رسانی بهتر به مسافران و گردشگران عنوان کرد و گفت: استان کردستان با داشتن قابلیت‌ها و توانایی‌های بالا در جذب گردشگر، شرایط مناسبی برای بهره‌برداری و توسعه زیرساخت‌های اقامتی مانند کمپ‌های گردشگری در مناطق مختلف را دارا است.

وطن دوست گفت: امید است با توسعه و بهبود زیرساخت‌های گردشگری و جذب فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان بتوانیم گامی مهم در راستای ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی استان کردستان برداریم.

بقعه امامزاده حمزه عرب شهرستان بیجار یکی از اماکن زیارتی و تاریخی این شهرستان است که در ایام مختلف سال میزبان مسافران و گردشگرانی بسیاری از سراسر کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.