مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین از صدور ۲۲ اخطار کتبی برای تاسیسات گردشگری استان در سال جدید خبر داد.

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: ۴۱۸ بازدید نظارتی از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای نظارت بر ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، بررسی موارد بهداشتی و رعایت شئونات اسلامی از تاسیسات گردشگری استان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها مربوط به مراکز اقامتی، پذیرایی، مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی و دفاتر خدمات مسافرتی اجرایی بوده است، اضافه کرد: از این تعداد بازدید، ۹۵ مورد مربوط به مراکز اقامتی، ۲۱۵ بازدید از مراکز پذیرایی و بین‌راهی و ۱۰۸ مورد مربوط به تور‌های گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی است.

خزائلی بیان کرد: علاوه بر صدور اخطار کتبی، ۴۸ مورد تذکر شفاهی و ۱۱ مورد تشویق برای واحد‌های گردشگری سطح استان نیز به ثبت رسیده است.

این مسئول عنوان کرد: علاوه بر این نظارت‌ها که توسط کارشناسان حوزه گردشگری اجرایی می‌شود، برگزاری بازدید‌های مشترک از سوی کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری استان از اولویت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان در همه ایام سال است.

خزائلی با اشاره به این که فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان مختص نوروز نیست، یادآور شد: این بازدید‌ها به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود و با واحد‌های متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.