حجت‌الاسلام قدس‌پور با اشاره به مشارکت مطلوب مردم در انتخابات گفت: اکنون نوبت مسئولان است که باید با تقوای حاکمیتی وشایسته محوری در چارچوب نظام عمل کنند.

حجت‌الاسلام محمدعلی قدس‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره با بیان اینکه قیام عاشوراعبرت‌های فراوان دارد و تفسیر علمی قرآن کریم است، گفت: یکی از عبرت‌های اساسی فراموشی‌ها است و نینوا نمادی از غفلت مردم در آن زمانه بود که سیدالشهدا (ع) را به شهادت رساندند.

وی به مشارکت مطلوب مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:مردم ولایتمدار بار دیگربه ندای ولی فقیه لبیک گفتند و به وظیفه خود در انتخابات عمل کردند.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره حضور سلیقه‌های مختلف در این دوره ازانتخابات افزود: خداوند انسان را دارای اختیار آفریده است، نفس اختیار ارزشمند است و نظام کشورما هم به این موضوع اهمیت می‌دهد.

حجت‌الاسلام قدس‌پور با تبریک به دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رییس جمهور منتخب، وی را فردی دارای اصول و مبانی انقلابی دانست و افزود: دکتر پزشکیان در مناظره‌ها و در رفتار‌های بعد از انتخاب نشان داد که در چارچوب منویات انقلاب و مقام معظم رهبری حرکت می‌کند.

وی با تاکید به استفاده از افراد کارآمد در دولت آینده گفت:اعضای کابینه به خصوص معاونین رئیس جمهور منتخب باید از افراد با احساس مسئولیت، دلسوز و به دور از حاشیه انتخاب شوند.

خطیب موقت نماز جمعه سمنان با اشاره به برخی از دستاورد‌های علمی کشوربه ارسال۲۰ تا ۳۰ ماهواره ایرانی به فضا خاطر نشان کرد و گفت: اکنون هفت هزار و ۷۰۰ ماهواره در سطح اول زمین در حال حرکت است و شرکتی آمریکایی بیش از ۶ هزار ماهواره را ارسال کرده و کشور ما هم با حضور جوانان با استعداد نباید در این عرصه عقب بماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.