حجت‌الاسلام قدس‌پور گفت: مهار تورم به صورت تخصصی و با کمک فناوری‌های نوین از جمله هوش مصنوعی پیگیری شود.

حجت‌الاسلام محمدعلی قدس‌پور امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر گفت: هوش مصنوعی در حل بسیاری از مشکلات گره‌گشاست و اکنون می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.

 

وی بیان کرد: حل بسیاری از مشکل‌ها دیگر نیازمند اجرای برنامه‌ها و راهکار‌های سنتی نیست و می‌توان از فناوری‌های نوین بهره گرفت.

خطیب جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تذکر‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه قضاوت تصریح کرد: قضاوت بدون رعایت انصاف درباره عملکرد قوه قضاییه با توجه به تلاش‌ها و زحمت‌ها بی‌انصافی است.

وی تصریح کرد: بدون شک باید با فردی که امنیت روانی جامعه را بر هم می‌زند برخورد شود و قوه و قوت مردم و قوه قضاییه است که به پلیس قدرت می‌دهد.

حجت‌الاسلام قدس‌پور ادامه داد: باید ساز و کاری تعریف شود تا افراد به خود اجازه شایعه‌پراکنی ندهند و امنیت جامعه تحت‌تأثیر قرار نگیرد.

خطیب جمعه سمنان با تاکید بر رعایت تقوای الهی بیان کرد: هر فردی در راستای تعالی جامعه اسلامی در زمینه رعایت تقوا در بخش‌های مختلف مانند الهی، حاکمیتی و اجتماعی نقش‌آفرینی کند.

وی با اشاره به شان و اهمیت واقعه غدیر و تبریک این عید باشکوه افزود: روز غدیر خم، عید بزرگ مسلمانان و تجلی ولایت و امامت است و هر آنچه می‌توان باید شادی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.