استاندار فارس گفت: شورای اطلاع رسانی دولت با اعلام رتبه‌بندی عملکرد رسانه‌ای استانداران سراسر کشور در استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و ایجاد تعامل و هم‌افزایی در اطلاع‌رسانی، از کسب رتبه اول استان فارس در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

محمدهادی ایمانیه گفت: در ارزیابی صورت گرفته توسط شورای اطلاع‌رسانی دولت، استانداری فارس در عملکرد رسانه‌ای در مقایسه با سایر استانداری‌های کشور، در شاخص تبیین و اطلاع‌رسانی خدمات و دستاورد‌های دولت مردمی در سال ۱۴۰۲، رتبه اول را کسب کرده است.

او، کسب این جایگاه را نشانه تلاش، داشتن برنامه، هماهنگی و هم‌افزایی رسانه‌ای در استان فارس توسط اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس دانست و افزود: طی اعلام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به سرپرست ریاست جمهوری و وزارت کشور؛ استان فارس در ارزیابی شاخص‌های مربوط به تبیین و اطلاع‌رسانی خدمات و دستاورد‌های دولت مردمی سیزدهم و ارزیابی اقدامات مختلف انجام شده، رتبه اول در بین سایر استانداری‌ها در عملکرد رسانه‌ای در سال ۱۴۰۲ را کسب کرده است.

استاندار فارس با بیان اینکه مجموعه اطلاع‌رسانی استان قبلاً رتبه نخست در شاخص کلان بیان هنرمندانه عملکرد و دستاورد‌های دولت و اقناع افکار عمومی را نیز به دست آورده است، افزود: این دومین مرتبه است که مجموعه اطلاع‌رسانی استانداری فارس موفق به کسب رتبه اول در بین سایر استان‌ها از سوی دولت شده است.

 ایمانیه تأکید کرد: حرکت جهادی و تلاش شبانه‌روزی، در کنار تعامل با همه عناصر اطلاع‌رسانی در استان و بهره‌گیری از ظرفیت اصحاب رسانه و رسانه ملی و اطلاع‌رسانی بدون خط کشی‎های مرسوم و نشاط و توانمندی همکاران جوان اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس به ویژه در سال گذشته ارزشمند است.

او بیان کرد: حضور نیرو‌های جوان و مستعد در اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، ارتباط خوب و صمیمانه با بدنه رسانه‌ای جوان استان فارس و استفاده از تجربیات خبرنگاران و عکاسان و اصحاب رسانه پیشکسوت در استان، تعامل و رفاقت با مجموعه صدا وسیما و استفاده از ظرفیت‌های هنرمندانه این مجموعه، نگاه هنرمندانه به موضوع اطلاع‌رسانی و توجه به ایجاد امید در جامعه و تنوع قالب‌های اطلاع‌رسانی، توانسته است این جایگاه ارزشمند را در حوزه رسانه برای استان فارس رقم بزند.

 ایمانیه ضمن تبریک به همه اصحاب رسانه و عوامل و عناصر رسانه‌ای مختلف در سراسر استان فارس به جهت کسب افتخاری دیگر در حوزه اطلاع‌رسانی، ادامه داد: دستان همکاران جوان، پرتلاش و با همت خود در مجموعه روابط عمومی‌های استان و شهرستان، خبرنگاران و عکاسان، مدیران روزنامه‌ها، پایگاه‌های خبری، خبرگزاری‌ها، خبرنگاران صدا و سیمای مرکز استان و خبرنگاران آزاد صدا و سیما و مدیران و معاونین رسانه ملی در استان فارس را صمیمانه می‌فشارم و از تلاش‌های شبانه‌روزی آنان علی‌رغم همه کمبودها، سختی‌ها و فشار‌های کاری و انبوه حوادث و اتفاقات و رویداد‌های دولت سیزدهم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تشکر می‌کنم.

 نماینده عالی دولت در فارس در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه در دوران سه ساله دولت سیزدهم شاهد هم‌افزایی خوبی بین همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها در استان فارس بوده‌ایم، گفت: قطعاً یکی از عوامل کسب این رتبه هم‌افزایی، مشارکت، همکاری و همدلی مجموعه‌های اطلاع رسانی استان بوده است.

او ادامه داد: مشارکت در تبیین دستاورد‌های دولت با هدف ارتقای جایگاه حاکمیت جمهوری اسلامی و خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم، جز با مشارکت و هم‌افزایی مجموعه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، روابط عمومی فرمانداری‌ها و شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان فارس میسر نبوده است و مایه مباهات است که در امر اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام که مورد عنایت و تاکید رهبر حکیم انقلاب اسلامی بوده است، توانسته‌اید مؤثر عمل کنید و امیدواریم این حرکت ارزشمند، توانمندتر و پرشتاب‌تر شود.

استان فارس در ارزیابی دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۲ در شاخص کلان «بیان هنرمندانه عملکرد و دستاورد‌های دولت و اقناع افکار عمومی» رتبه اول را کسب کرده بود که هم اکنون علاوه بر آن، در ارزیابی «عملکرد رسانه‌ای» در سال ۱۴۰۲ رتبه اول در شاخصه‌های مختلف، به استاندار فارس تعلق گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.