مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان گفت: از دیرباز تاکنون زنانی ایرانی هیچگاه دریدگی و از هم گسیختگی در خانواده را نداشته اند.

مریم مراد اسکندری مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان با بیان اینکه عفت و حیا زن ایرانی همیشه مثال زدنی است، گفت: در جمهوری اسلامی و به واسطه جایگاهی که زنان در آن قرار دارند انتظار این است که زنان با عفت و حیا و عصمتی که همیشه همراه داشته اند خود را نشان دهند. 

او در کارگاه یکروزه عفاف و حجاب ویژه بانوان شاغل در شرکت فولاد اکسین خوزستان که در محل هتل تختی اهواز برگزار شد، افزود: بانوان در عرصه های پیشران انقلاب قرار گرفته اند، بانوانی که در پیش از انقلاب شاید جایگاه خاصی جز تبلیغات در رسانه ها نداشتند اکنون در همه عرصه های سیاسی و هنری و صنعتی و... فعال هستند. 

خانم مراد اسکندری با اشاره به کیفیت بسیار عالی برگزاری این رویداد در شرکت فولاد اکسین خوزستان، اضافه کرد: ایرانیان همیشه از دیرباز تاکنون زنانی را دیده اند که ماخوذ به حیا بوده اند و هیچگاه دریدگی و از هم گسیختگی و عدم انسجام در خانواده را نداشته اند و انتظار نیز همین است که زنان در عرصه هایی که حضور دارند، نسبت به تقویت آن محورها اقدام کنند. 

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خوزستان گفت: در جمهوری اسلامی و به واسطه جایگاهی که زنان در آن قرار دارند انتظار این است که زنان با عفت و حیا و عصمتی که همیشه همراه داشته اند خود را نشان دهند.  

 این مقام مسئول با بیان اینکه عفت و حیا زن ایرانی همیشه مثال زدنی است، ادامه داد: جایگاه بانوان جایگاهی است که در آن مادران ساخته می شوند، مادرانی که پرورش دهنده نسل های آینده هستند و اهمیت این مساله بر هیچ کسی پوشیده نیست. 

او یادآور شد: زنان و بانوان در جمهوری اسلامی باید به خودشان افتخار کنند که حضرت آقا آن ها را پیشران جامعه می داند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.