ایزدی پناه گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان ساحت بانوان خود را چنین عظیم می‌بیند و برای آن‌ها چنین رویداد‌هایی برگزار می‌کند بسیار باعث افتخار است.

محبوبه ایزدی پناه سرپرست اداره کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری خوزستان با اشاره به کارگاه اختصاصی عفاف و حجاب ویژه بانوان شاغل در شرکت فولاد اکسین خوزستان، گفت: کیفیت برنامه این کارگاه بسیار بالا بوده است،یک الگوی خوب برای دیگر ارگان ها و سازمان ها می تواند باشد و یقینا شعوری بالنده برای برگزاری این رویداد به کار گیری شده است. 

 او می‌گوید: وارد هفته عفاف و حجاب شده ایم و از این رو از برگزار کنندگان این رویداد فرهنگی آموزشی بسیار خوب در مجموعه شرکت فولاد اکسین خوزستان نهایت تشکر را دارم. 

خانم ایزدی پناه افزود: اینکه یک شرکت عظیم صنعتی مثل فولاد اکسین خوزستان به چنین بلوغی می رسد که ساحت بانوان خود را چنین عظیم می بیند و برای آن ها چنین رویدادهایی برگزار می کند بسیار باعث افتخار و مباهات است.

او اضافه کرد: زیر ساخت اصلی توسعه آموزش است و توسعه در مهارت های فردی و ارتباطی با مبنای آموزش قطعا به نقاط درخشان تری خواهد رسید.  

سرپرست اداره کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری خوزستان با تشکر از شرکت فولاد اکسین خوزستان برای برگزاری کارگاه عفاف و حجاب ادامه داد: به برکت نفس کشیدن در جمهوری اسلامی ایران، این نظام احترامی که برای بانوان بر مبنای تعالیم وحیانی و آموزه های دینی قائل می شود به حدی از ارتقا رسیده که برای خانم ها بسیار خوشایند است. 

او در پایان یادآور شد: شعوری بالنده برای برگزاری این رویداد به کار گیری شده است و همچنین احترام بسیار بالایی برای بانوان در این رویداد وجود داشت که برای ارتقا این سطح آگاهی خدا را بسیار شاکر هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.