دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان گفت: باید همه در مسیر عفاف و حجاب و توسعه فرهنگی آن پیشگام باشیم.

سرهنگ پاسدار بهمن شهریاری دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان در خصوص برگزاری کارگاه تخصصی عفاف و حجاب ویژه بانوان شاغل در فولاد اکسین خوزستان گفت: اقدام شرکت فولاد اکسین خوزستان در برگزاری سمینار تخصصی عفاف و حجاب قابل تحسین برانگیز است و از برگزار کنندگان این رویداد بزرگ نهایت تشکر را دارم.

او با بیان اینکه برگزاری این کارگاه از سوی فولاد اکسین خوزستان باید به عنوان یک الگو برای دیگر شرکت ها و واحدها مورد توجه قرار گیرد، افزود: باید همه در مسیر عفاف و حجاب و توسعه فرهنگی این مسئله مهم پیشگام باشیم و ارزش آفرینی کنیم.

سرهنگ شهریاری با تاکید بر اهمیت چارت سازمانی امر به معروف و نهی از منکر در شرکت ها اضافه کرد: در همه شرکت ها باید چارت سازمانی امر به معروف و نهی از منکر ثبت شود و ساختاری صحیح برای این بحث مهم داشته باشیم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: نقش بانوان در موفقیت های ایران و خانواده ها نقشی بسیار تاثیر گذار و انکار ناپذیر است. در این زمینه همچنین نقش بانوان در موفقیت های بی نظیر شرکت فولاد اکسین خوزستان در بحث رشد تولید نیز قابل تقدیر است.

این مقام مسئول در پایان از زحمات مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان برای اهمیت به مبانی و مسائل فرهنگی و نگاه ویژه به برگزاری کارگاه تخصصی برنامه عفاف و حجاب ویژه زنان شاغل در این شرکت تشکر و بر ادامه داشتن چنین برنامه هایی تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.