رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: دختر ۲۰ ساله‌ای که چند روز پیش به طرز مشکوکی از منزل خود در تهران ناپدید شده بود، با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پیدا شد.

به گزارش پلیس، سردار " علی ولیپور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: خانواده دختر ۲۰ ساله‌ای به پلیس آگاهی گزارش دادند که دخترشان از منزل خارج شده و دیگر به خانه بازنگشته است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. بررسی‌ها نشان داد که دختر گمشده چند ساعت قبل از ناپدید شدنش با خانواده خود درگیری و مشاجره داشته است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: کارآگاهان با بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته محل، متوجه شدند که دختر جوان پس از خروج از منزل با یک پسر که از قبل در نزدیکی منزل منتظر او بود، سوار خودروی پژو سفیدرنگ شده و محل را ترک می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تحقیقات از دوستان دختر گمشده نشان داد که او به صورت پنهانی با یکی از اقوام نزدیک خود در ارتباط بوده است.

وی افزود: با توجه به این سرنخ، کارآگاهان متهم را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند. پس از چندین ساعت تلاش، محل اختفای دختر گمشده در یکی از شهرستان‌های استان شرق کشور پیدا شد.

سردار گودرزی متذکر شد: در یک عملیات منسجم، متهم دستگیر و دختر گمشده نیز از مخفیگاهش آزاد شد؛ مرد جوان در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و گفت که به دلیل مخالفت خانواده با ازدواج آنها، با هم تصمیم به فرار گرفته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: با توجه به پیدایش دختر گمشده، او به خانواده‌اش تحویل و پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا فرستاده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار