فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران انتظامی ۲ سارق و یک مالخر را دستگیر و ۳ فقره سرقت را کشف کردند.

سرهنگ حسنی فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن و منزل در سطح شهرستان طبس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۲ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ حسنی بیان کرد: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند، اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۲ فقره سرقت اماکن و یک فقره سرقت منزل اعتراف کردند که قسمتی از اموال مسروقه از مخفیگاه آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس با بیان اینکه در ادامه عملیات، با توجه به اعترافات متهمان دستگیر شده، یک مالخر نیز توسط مأموران پلیس شناسایی و دستگیر شد، تصریح کرد: مأموران در این زمینه ۳ متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. 

او اظهار کرد: شهروندانی که در حال ساخت منازل یا اماکن هستند، به منظور پیشگیری از سرقت، حتماً ابزار آلات خود را پس از پایان کار روزانه به انبار یا محل مطمئنی منتقل کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا به سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.