مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: نازیبایی‌های شهری در اطراف حرم مطهر بانوی کرامت به‌ویژه سه‌راه و چهارراه بازار رفع می‌شود.

محمد رمضانی،مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اهمیت توجه به سیما و منظر شهری در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه، اظهار کرد: بیشتر نازیبایی‌های منطقه هفت، اطراف حرم مطهر و چهارراه و سه‌راه بازار است که در تلاش برای رفع آن هستیم.

 وی ساماندهی منظر شهری در میدان شهید مطهری را مورد توجه قرارداد و افزود: برای این مناطق شهری برنامه‌ریزی در دو سطح کوتاه‌مدت و بلندمدت صورت می‌گیرد و قرار نیست به دلیل داشتن افق بلندمدت، از اقدامات دیگر چشم‌پوشی کنیم.

 مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به وجود مراکز اقامتی متعدد در این منطقه شهری، تأکید کرد: این مراکز با هدف تأمین ایمنی مراکز اقامتی به آتش‌نشانی ارجاع داده می‌شوند تا تاییدیه دریافت کنند، همچنین پاساژ‌ها باید حداقل استاندارد‌های ایمنی را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مالکان و دیگر ارگان‌ها در این عرصه باید نقش‌آفرینی کنند، تصریح کرد: جلساتی در خصوص مجموعه‌های تجاری در منطقه هفت برگزارشده است تا با انجام اقداماتی، حداقل الزامات ایمنی در این ساختمان‌ها ایجاد شود.

 رمضانی گفت: هر مجموعه اقامتی قبل از صدور پایان کار باید از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم مجوز‌های لازم را کسب کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار