سازمان آنروا با ارائه آماری از حملات گسترده رژیم صهیونیستی به اماکن وابسته به سازمان ملل در غزه خبر داد.

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا حتی پیش از جنگ غزه نیز به دلیل نقش حمایتی که از غیرنظامیان فلسطینی داشت، مورد غضب رژیم صهیونیستی بود. با این حال، این آژانس به طور گسترده از زمان آغاز جنگ نه تنها مورد حمله کلامی مقامات صهیونیست قرار گرفته است، بلکه تل‌آویو از بمب‌های ۲ هزار پوندی هدیه آمریکا برای هدف قرار دادن اماکن وابسته به آن استفاده می‌کند.  

به گزارش الجزیره، آنروا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون رژیم صهیونیستی ۴۵۳ بار اماکن وابسته به سازمان ملل در این باریکه را بمباران کرده است.  

این آژانس در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) در این باره نوشت: ۲ سوم از مدارس تحت مدیریت آنروا در غزه که به عنوان پناهگاه از سوی آوارگان فلسطینی مورد استفاده قرار می‌گیرد مورد حمله نظامی (رژیم) اسرائیل قرار گرفته است.

آنروا با اشاره به تلفات و خسارات سنگین این حملات، می‌افزاید: متاسفانه ارتش رژیم صهیونیستی طی این حملات ۵۲۴ غیرنظامی که در مدارس پناه گرفته بودند را به خاک و خون کشیده‌اند. باید بر این نکته تاکید شود که زیرساخت‌های سازمان ملل از جمله مدارس و پناهگاه‌ها اهداف نظامی نیستند.  

این گزارش بعد از آن منتشر می‌شود که رژیم صهیونیستی روز گذشته یکی دیگر از مدارس وابسته به سازمان ملل در غزه را مورد هدف قرار داد که طی آن ده‌ها انسان بی‌گناه شهید و زخمی شدند.  

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار