سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان از اجرای طرح نوسازی و توسعه ناوگان تاکسی‌رانی با ورود خودرو‌های جدید در شهر کرمان خبر داد.

محمد مهدی‌نژاد با بیان اینکه طرح نوسازی و توسعه ناوگان تاکسیرانی برای ارتقای کیفیت خدمات حمل‌ونقل عمومی، کاهش آلودگی هوا و از رده خارج‌کردن ناوگان فرسوده اجرا می‌شود، گفت: با پیگیری‌های انجام‌‎شده از سوی اتحادیه حمل‌ونقل مسافر شهری کشور، خودروی ۵۱۱B محصول شرکت فردا موتورز به‌عنوان تاکسی جدید و جایگزین در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تاکسی جدید، از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی با استاندارد آلایندگی یورو ۵ برخوردار است، افزود: قیمت فعلی این خودرو برای ناوگان تاکسیرانی ۷۵۰ میلیون تومان اعلام شده که به ۲ شیوه نقدی یا با پرداخت تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی (به صورت محدود) با اقساط ۲۴ ماهه، قابل خریداری است، این خودرو در ۲ بخش توسعه و نوسازی وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر کرمان می‌شود.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: براین اساس متقاضیان تاکسی جدید، باید درخواست خود را تا تاریخ ۲۳ تیرماه امسال به سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری، واقع در بلوار ۲۲ بهمن، جنب مجتمع قضایی ارائه کنند تا فرایند اجرایی این طرح هرچه سریع‌تر انجام شود.

مهدی نژاد بیان داشت: اولویت واگذاری خودروی جدید، تاکسی‌های پایانه مسافربری، چون فرودگاه، ترمینال و راه‌آهن است.

وی با بیان اینکه طرح جایگزینی خودروی سمند سورن پلاس برای تبدیل به احسن تاکسی‌های فرسوده، بر روال قبل ادامه دارد، افزود: خودروی برقی جی ۷ نیز در آینده نزدیک به ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری اختصاص خواهد یافت که مقدمات ورود این خودرو در حال پیگیری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار