مدیر رسانه‌ای سپاهان گفت: تمرینات تیم فوتبال زیر نظر ژوزه مورایس سرمربی تیم از فردا آغاز می‌شود.

مدیر رسانه‌ای سپاهان گفت:  با ورود مورایس، نقل و انتقالات تیم و همچنین شرایط تمرینات از نزدیک توسط او دنبال می‌شود و تمرینات نیز از پنج‌شنبه آغاز خواهد شد.

مسعود سعیدی افزود: فصل برای تیم فوتبال سپاهان چند روز بعد از سایر تیم‌ها، اما با اتفاقات خوش یمن تمام شد و بعد از پایان فینال جام حذفی فرآیند نقل و انتقالات را به صورت رسمی آغاز کردیم.

مدیر رسانه‌ای سپاهان در خصوص وضعیت جذب و تمدید قرارداد بازیکنان سپاهان ادامه داد: میلاد زکی‌پور، بازیکن سپاهان ترجیح داد در تیم دیگری ادامه دهد؛ برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم. امید نورافکن با باشگاه قرار دارد، اما به جهت قانون موجود باید سربازی خود را بگذراند.

سعیدی گفت: همچنین شهریار مغانلو که با سپاهان مجددا آقای گل شد از تیم‌های حاشیه خلیج فارس پیشنهاد دارد و احتمال دارد به یکی از این تیم‌ها بپیوندد.

او با بیان اینکه سایر بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند، اظهار داشت: محمد کریمی و نیما میرزاد قرارداد نداشتند که قرارداد آنان تمدید شد و فصل آینده در کنار ما هستند.

مدیر رسانه‌ای سپاهان ادامه داد: از سوی دیگر باشگاه با نظر کادر فنی به دنبال تقویت است. جذب چند بازیکن به قطعیت نزدیک شده که به مرور این موارد اعلام خواهد شد.

سعیدی در باره وضعیت قرارداد مورایس گفت: او با ما قرارداد سه ساله داشت. او از اتفاقات عجیب و غریبی که فصل گذشته برای سپاهان افتاد و مسائلی که همه نیز در جریان آن هستند گلایه‌هایی داشت، اما پس مذاکراتی که با او انجام شد شرایط ماندن او فراهم شد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد پیشنهاد کره جنوبی به مورایس خاطرنشان کرد: برای مربیان بزرگ همیشه پیشنهاد وجود دارد، اما باید کاری کنیم تا قانون گذاری‌ها به نحوی انجام شود که نام‌های بزرگ بتوانند در ایران ادامه فعالیت دهند و ایران را ترک نکنند.

سعیدی پیرامون شرایط تیم اصفهانی برای مسابقات آسیایی افزود: برای پلی آف از لحاظ ذهنی قطعاً آماده‌ایم، از لحاظ تاکتیکی نیز از پنج‌شنبه تمرینات شروع می‌شود تا بتوانیم برای ایران اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

او در باره وضعیت رامین رضاییان تصریح کرد: او با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و اگر باشگاهی علاقه‌مند به جذبش است باید رضایت سپاهان را جلب کند.

سعیدی ادامه داد: بهتر است به منابع رسمی مراجعه شود، رضاییان از بازیکنان بسیار خوب در سطح ملی است که برای باشگاه سپاهان زحمات زیادی کشیده است چه با ما ادامه بدهد و چه خیر برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم.

او در مورد کمک داور ویدﯨویی یا همان VAR ورزشگاه نقش‌جهان افزود: ورزشگاه نقش جهان به تایید رسیده و سایقه استقرار VAR را هم دارد، اکنون نیز مشکلی برای استقرار این تجهیزات در ورزشگاه نیست. یکی از دغدغه‌های مورایس و یکی از وعده‌های باشگاه به او استقرار این تجهیزات بر اساس تلاش مسوولین وزارت ورزش، سازمان لیگ و فدراسیون در این خصوص یوده است.

 تیم فوتبال سپاهان در ۲ فصل گذشته با مورایس، یک قهرمانی جام حذفی، یک نایب قهرمانی لیگ و یک سومی لیگ برتر را کسب کرده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.