بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تمرین تیم فوتبال سپاهان روز جمعه ۱۰ فروردین، ساعت ۱۷ با حضور هواداران در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

 مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تمرینات سپاهان طبق نظر سرمربی تیم به منظور آماده‌سازی تیم برای دیدار مقابل تراکتور برگزار می‌شود و در این تمرینات، موارد تاکتیکی مد نظر کادر فنی دنبال می‌شود.


رضا فتاحی افزود: هواداران سپاهانی و اصحاب رسانه می‌توانند روز جمعه با حضور در ورزشگاه نقش‌جهان، تمرین تیم را از نزدیک تماشا کنند.


وی گفت: حضور هواداران در کنار بازیکنان و کادر فنی تیم باعث انگیزه‌بخشی و ارتقای شرایط روحی بازیکنان تیم پیش از دیدار مقابل تراکتور خواهد شد.


فتاحی با اشاره به شرایط تیم سپاهان در آغاز سال جدید و برنامه‌های تمرینی این تیم افزود: تمرینات تیم سپاهان پس از یک هفته تعطیلی، از روز دوشنبه ۶ فروردین باحضور کادر فنی و بازیکنان تیم، در زمین شماره ۲ باغ فردوس اصفهان از سر گرفته شد.


با توجه به عدم امکان میزبانی از هواداران  سپاهان در زمین شماره دو مجموعه باغ فردوس اصفهان به دلیل نبود سکو و تعویض چمن زمین شماره یک باغ فردوس، تمرین روز جمعه تیم در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.