سفیرو دبیر در سفارت هلند در ایران، نماینده یونِسف ضمن بازدید از مهمانشهر اتباع افغانستان در اردکان با مسئولان استان یزد و شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

سفیرو دبیر در سفارت هلند، نماینده یونسف و مسوولان شهرستان اردکان در یک دیدار پر اهمیت به بررسی همکاری‌های بین‌المللی و امکانات زندگی اتباع افغانستانی پرداختند. 

این تلاش‌ها برای ایجاد آینده‌ای روشن برای افراد مهمانشهر، بسیار حیاتی است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان در این نشست گفت: مهمانشهر هماهنگی و همکاری جمهوری اسلامی ایران با جامعه بین الملل است. 
 
علی محمد دشتکیان با بیان اینکه مهمانشهراردکان با مشکلات زیادی روبرو است افزود: ساخت شهرک جدید با تمام امکانات از لزومات می‌باشد. 

وی اضافه کرد: همچنین داشتن معلول و بیماران، مشکلات معیشتی، نداشتن خدمات بهداشتی، ورزشی و آموزشی مناسب از جمله مشکلات اتباع افغانستانی در این شهرستان است. 

دادستان اظهار داشت: لازم است به این افراد امکانات آموزشی و فرهنگی داده شود و از طرفی زیرساخت‌های مناسب از جمله لوله کشی آب، فاضلاب و گازرسانی برای آنها فراهم شود تا آینده روشنی در پیش رو داشته باشند. مهمانشهر اردکان دارای ۶ هزار متر مربع مساحت و در سال ۱۳۶۸ تاسیس شده است، فاصله آن تا شهر سه کیلومتر و افزون بر ۶ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار