فرماندار شهرستان بهبهان گفت: اقدامات برای مهار آتش سوزی در کوه‌های خائیز که از دیشب آغاز شد ادامه دارد و ۲ فروند بالگرد به بهبهان می‌آیند.

سیدولی‌الله موسوی فرماندار بهبهان با بیان اینکه آتش‌سوزی در خائیز بهبهان از دیشب آغاز شده، گفت: با توجه به شدت حریق و سخت گذر بودن منطقه، پس از بررسی‌های انجام شده دیشب و با هماهنگی استاندار خوزستان و مدیریت بحران استان، اعزام بالگرد به منطقه ضروری تشخیص داده شد.

او افزود: با موافقت مسئولان، ۲ بالگرد شامل یک بالگرد هلی‌برد نیرو و یک بالگرد آب‌پاش در راه استان خوزستان هستند و امروز برای آغاز عملیات مهار آتش سوزی به شهرستان بهبهان خواهند رسید.

آقای موسوی با اشاره به صعب‌العبور بودن منطقه و گستردگی حریق، اضافه کرد: با توجه به ناتوانی نیرو‌های زمینی در مهار کامل آتش، اعزام بالگرد اطفای حریق ضروری بود که با پیگیری‌های انجام شده این امر محقق شد.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه نیرو‌های مردمی، دولتی و نظامی در عملیات اطفای حریق، ابراز امیدواری کرد با همکاری همه جانبه، شاهد مهار کامل آتش‌سوزی در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشیم. منطقه خائیز مرز میان استان خوزستان و استان کهگیلویه و بویراحمد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.