۶ سرباز صهیونیست که به تازگی از غزه بازگشته‌اند از جنایات هولناک نظامیان این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان پرده برداشتند.

سربازان صهیونیستی که از ۷ اکتبر در جنگ ویرانگر غزه شرکت داشتند، اعتراف کردند که ارتش رژیم به سمت غیرنظامیان به طور کورکورانه شلیک می‌کند و خانه‌ها را با آتش زدن آنها ویران می‌کند درحالیکه خیابان‌ها پر از جسد است. 

به گزارش القدس العربی، در خبری که روز سه شنبه وب سایت صهیونیستی «+۹۷۲» منتشر کرد، ۶ نظامی صهیونیست که خدمت فعال آنها در غزه به پایان رسیده است، گفته اند: ارتش به طور معمول غیرنظامیان فلسطینی را به دلیل ورود آنها به مناطقی که مناطق ممنوعه می‌داند، اعدام می‌کند.

این سربازان افزودند که جسد غیرنظامیان مرده رها شده و توسط حیوانات ولگرد خورده شده بود اما ارتش این اجساد را قبل از رسیدن کاروان‌های کمک‌های بین المللی مخفی کرده است.

دو تن از این سربازان اظهار داشتند که شاهد سیاست آتش زدن سیستماتیک خانه‌های فلسطینی‌ها پس از اشغال آنها بوده‌اند. یکی از سربازان شرکت کننده در جنگ غزه گفت: به آن‌ها گفته شده بود، اگر احساس تهدید کردید، نیازی به توضیح نیست، فقط شلیک کنید.

این سرباز چگونگی هدف قرار گرفتن غیرنظامیان فلسطینی را توضیح داد و گفت: حتی هرکسی که از پنجره به سربازان نگاه می‌کرد به عنوان مظنون به آن نگاه و به سویش تیراندازی می‌شد.

یکی دیگر از سربازان افزود که ارتش رژیم صهیونیستی بدون دلیلی در مکان‌های به ظاهر متروکه شلیک می‌کرد. او توضیح داد که این گونه دستورات مستقیماً از سوی فرماندهان میدانی می‌آمد و گاه حتی اگر دستوری از سطح بالاتر نبود، انجام می‌شد.

یکی دیگر از سربازان در مورد روشی که در جنگ غزه استفاده شد گفت: اول شلیک کتید، بعد سوال کنید. این اتفاق نظر بین همه بود، اگر ما خانه‌ای را بی جهت ویران یا در حالی که مجبور نبودیم به کسی شلیک می‌کردیم، هیچکس ناراحت نمی‌شد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار