جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برای جلوگیری از تمایل به اشتغال‌های کاذب، معیشت مرزنشینان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

سردار قاسم رضایی پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ضمن ابلاغ سلام گرم فرمانده کل انتظامی با تاکید بر اینکه بحمدالله اوضاع کشور آرام است و ما به آینده کشور خوشبین هستیم، گفت: هرچه ما بیشتر کار کنیم به همان میزان بهره بیشتری می‌بریم و باید با توان و به نحو شایسته از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

وی با اشاره به خلق حماسه عظیم انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در مرز‌ها باید معیشت مرزنشینان مدنظر مسئولان باشد و شغلی برای آنان فراهم شود تا به مشاغل کاذب روی نیاورند و همه باید کمک کنیم که مشکلات مردم اعم از معیشتی و فرهنگی و … را برطرف کنیم.

جانشین فراجا در ادامه با بیان اینکه ما از مجموعه انتظامی و مرزبانی استان رضایت کامل داریم و فرماندهان انتظامی و دریابانی استان با تجربه بالا وارد شده‌اند و هیچ دغدغه‌ای نداریم، تصریح کرد: علت حضور ما در این استان صرفاً عرض خداقوت و کمک به مجموعه انتظامی در جهت احصاء و برطرف کردن مشکلات و چالش‌های احتمالی استان است.

این مقام ارشد انتظامی کشور در پایان بیان کرد: ما در بحث استخدام نیرو‌های بومی دست استان را باز گذاشته‌ایم البته تاکید ما بر این است، عزیزانی باید جذب شوند که شایستگی خدمت در فراجا را داشته باشند و به صورت کلی ما محدودیتی برای جذب نیرو نداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار