۷ نشان طلا و ۳ نشان نقره جهانی قهرمان کاراته جهان به موزه آستان قدس رضوی اهدا شد.

محمد بهبودی دارنده ۷ مدال طلا و ۳ نقره جهانی در رشته کاراته طی مراسمی که در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، مدال‌های مسابقات جهانی خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

امیر خالقی مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی ضمن تبریک این موفقیت جهانی به محمد بهبودی قهرمان کشورمان، اهدای مدال به موزه آستان قدس توسط ورزشکاران را نشانه‌ای از ارادت آنها به حضرت رضا (ع) دانست و گفت: بزرگ‌ترین افتخار ما و همه مردم ایران این است که زیر سایه امام هشتم (ع) زندگی می‌کنیم و وظیفه داریم به هر شکل و میزانی که در توانمان هست، شکرانه این نعمت را به جا آوریم.

علیرضا اسماعیل زاده مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی هم در این مراسم گفت: قهرمانان و پهلوانان با اهدا مدال‌های خود به بارگاه نورانی ثامن‌الحجج (ع)، افتخاراتشان را ماندگارتر می‌کنند.

او افزود: ورزشکاران و نخبگان باتوجه‌به عشق و ارادت ویژه‌شان به امام رضا (ع)، مدال‌های ارزشمند خود را که حاصل سال‌ها تلاش است، تقدیم امام رئوف می‌کنند و این همت والای شما عزیزان باعث شکل‌گیری گنجینه‌ای ارزشمند از مدال‌های ورزشی، علمی و فرهنگی در موزه حرم مطهر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.